همشهری آنلاین: همزمان با المپیک زمستانی سوچی، رئیس فدراسیون جهانی کشتی بالاترین نشان فیلا را به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اهداء کرد.

Vladimir Putin

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نناد لالوویچ، رئیس فدراسیون جهانی کشتی در حاشیه رقابت‌های المپیک زمستانی سوچی روسیه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

پوتین در این نشست با اشاره به این که، تصور این که در رقابت‌های المپیک رشته ورزشی کشتی و ورزشکارانش حضور نداشته باشند، دشوار است اظهارداشت: حضور چنین ورزش‌هایی در جنبش المپیک همانند حضور موتسارت و چایکوفسکی در موسیقی مهم است. یادم می‌آید یک روز در محل تمرینات کشتی‌گیران حضور پیدا کردم و فنون‌ جالب رشته‌‎های آزاد و فرنگی را از نزدیک دیدم. کشتی نمایشی هیجان‌انگیز است، ولی لازم است با استفاده از تکنیک‌های مدرن دچار ترقی شود و جایگاه این رشته ورزشی مستحکم‌تر گردد.


نناد لالوویچ نیز در این دیدار با اهدای «گردنبند طلایی» به پوتین که بالاترین نشان فیلا است، گفت: اصلاحات پیچیده‌ای که صورت گرفت باعث شد تا خانواده کشتی در کمترین زمان ممکن جایگاهش در بازی‌های المپیک را حفظ کند. با نبود حمایت تاثیرگذار روسیه و شخص شما (ولادیمیر پوتین) ایجاد این تغییرات غیرممکن بود.

 

کد خبر 249673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز