همشهری آنلاین: استاندار تهران با تکذیب کشته شدن فردی در صف توزیع سبد کالا در استان تهران اعلام کرد: این شایعه فقط دروغ محض است.

به گزارش مهر، عصر شنبه طی مراسمی با حضور استاندار تهران و مسئولین شهرستانی 47 پروژه عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال در شهریار به بهره برداری رسید،

سید حسین هاشمی درباره مشکلات پیش آمده در زمینه توزیع سبد کالا نیز تصریح کرد: دولت یازدهم اساس کار خود را بر صداقت قرار داده است لذا رئیس جمهور با شجاعت تمام از مشکلات پیش آمده در نحوه توزیع سبد کالا از مردم عذرخواهی کرد، ما نیز در استان تهران که نسبت به سایر استان‌ها کمترین مشکل را داشت، بطور دقیق میزان ذخایر و نحوه توزیع را کنترل می کردیم البته شایعات بسیاری در محافل خبری و شبکه های خارجی مطرح شد.

استاندار تهران کشته شدن فردی در این رابطه را تکذیب کرد و گفت: مردی 85 ساله در فروشگاهی که مربوط به توزیع سبد کالا نیز نبود، سکته کرد و متاسفانه محافل خبری این حادثه را به حساب سبد کالا گذاشتند، این مساله دروغ محض بوده و در استان تهران موردی اینچنینی پیش نیامده است.

این مسئول اضافه کرد: ما نیز قبول داریم که توزیع سبد کالا باید با دقت بیشتری مدیریت می‌شد اما هم‌اکنون این روند بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است.

کد خبر 248911
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز