همشهری آنلاین: محفل انس با قرآن کریم صبح امرزو با حضور حجت الاسلام والمسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرماندهان ، مسئولین و کارکنان قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) در مسجد سید الشهدا این قرارگاه برگزار شد.

واحدی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این مراسم حجت الاسلام واحدی ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران ابداع حرکتی نو و جهانبینی جدیدی در دنیای معاصر و تشکیل جبهه حقی در مقابل جبهه باطل بود. این انقلاب منجر به تشکیل یک قطب جدید قدرتمند شد که علی رغم پراکندگی آن در اقصی نقاط دنیا با انسجام، نظام سلطه جهانی را هدف گرفت.

وی در خصوص مسائل و اختلافات مطرح در مجامع بین‌المللی در مورد ایران اظهار داشت: اختلاف آمریکا با ما سر انرژی هسته‌ای نیست که اگر ما آن را تعطیل کنیم آن‌ها هم دست بردارند. همین الان بعد از مذاکرات ژنو صحبت‌هایی در مورد موشک‌های ما مطرح می‌کنند فردا بحث موشک هم حل شود سراغ حقوق زنان و بعد هم شاید سراغ جدول و آسفالت خیابان‌ها خواهند رفت. تا هنگامی که ما از شعارها و اهداف انقلاب و فرهنگ ناب محمدی دست بر نداریم مشکلمان با غرب و نظام سلطه حل نخواهد شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش ارتش در پیدایش انقلاب ادامه داد: پیوند ارتش با انقلاب کمر رژیم شاهنشاهی را شکست و امام امت در رابطه با ارتش همیشه با عشق صحبت کرده و در سخنانش مثلا می‌‌گفتند ای علمای نجف، ای علمای ایران، ای ارتش ایران و بعد از علما, ارتش را مورد خطاب قرار می دادند لذا می بینیم اولین شهید ترور بعد از انقلاب هم شهید قرنی و دومین شهید ترور شهید مطهری است یعنی دشمنان انقلاب بازو و عقل انقلاب را مورد هدف قرار دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت‌ها و تلاش‌های کارکنان قرارگاه در اقصی نقاط کشور و مناطق صعب العبور بیان داشت: ای کاش محدودیت‌های امنیتی به ما اجازه می داد تا اردوهایی مانند راهیان نور در ارتفاعات و اعماق مناطق صعب العبوری که رزمندگان و زحمتکشان پدافند در آنجاها مشغول خدمت هستند برگزار می کردیم تا مردم با مجاهدت‌ها و سختی‌هایی که این عزیزان برای دفاع از میهن متحمل می‌شوند بیشتر آشنا می‌شدند.

وی ادامه داد: ترس دشمن هم از همین رزمندگان است نه به خاطر تجهیزات و ادوات جنگی بلکه به خاطر فکری که پشت دستگاه رادار می نشیند و انگیزه ای که موشک را شلیک می‌کند.

کد خبر 248376
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز