دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری مهروا میزبان یک نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «شادی‌زار» است.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه 20 اثر با تکنیک‌های مختلف از 15 عکاس به نمایش گذاشته شده است.

در متن معرفی این نمایشگاه به قلم آذین راد آمده است: «طنز در ذات خود ماهیتی دارد که انسان را به خود می‌آورد و با آشکار ساختن جهان همچون پدیده‌ای دوگانه، چندگانه یا متناقض، ذهن وی را درگیر می‌سازد.

طنز‌، خنده را تنها وسیله‌ای می‌انگارد برای رسیدن به هدفی برتر و آگاه‌ کردن انسان به مسائل؛ در ظاهر می‌خنداند، اما در پس این خنده واقعیتی وجود دارد که در عمق وجود خود، خنده را می‌خشکاند و انسان را به تفکری مضاعف وامی‌دارد.

نمایشگاه «شادی‌زار» هم با همین رویکرد شکل گرفته است که در معنا هم به مکانی اطلاق می‌شود که انبوه و سرشار از شادی است و هم به تقابل شادی و سرور با زار به معنی اندوه و ناله و سوز اشاره دارد، به بیان دردی از نبود شادی».

مهدی وثوق‌نیا، مونا بزرگی، محمودرضا نوربخش، مجتبی سرانجام‌پور، مهسا علیخانی، میلاد کارآموز، حمید جانی‌پور، جاوید تفضلی، سحر مختاری، داریوش راد، آریا ابوالحسنی، پرگل عینالو، ستاره سنجری، شهاب احمدلو و رضا امینیان عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «شادی‌زار» از 4 تا 20 بهمن ماه در گالری مهروا واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 247306
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز