همشهری آنلاین: رییس پلیس پایتخت تهران از دستگیری گرداننده صفحه‌ای در اینترنت خبر داد که اقدام به معرفی اراذل و اوباش می‌کرد.

صفحه اشرار در فیسبوک

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در حاشیه اجرای هفتمین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش و اخلال گران نظم و امنیت جامعه در پایتخت با بیان اینکه در پی درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر برخورد پلیس با اراذل و اوباش شب گذشته ماموران پلیس امنیت و اطلاعات تهران طرحی را در زمینه جمع آوری این افراد آغاز کردند گفت: از شب گذشته تا کنون تعداد 88 نفر از اراذل و اوباش در سطح تهران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی آلات و ادوات همچون قمه و بعضا سلاح گرم از این افراد کشف و ضبط شد، گفت: کلیه این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه اکثر افراد دستگیر شده سابقه‌دار هستند گفت: اراذل و اوباش بدانند که پلیبس اقدامات آنان را رصد خواهد کرد و با آنان قطعا برخورد می‌کند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش و اخلال‌گران نظم و امنیت قطعا ادامه خواهد داشت، همچنین از دستگیری گرداننده صفحه‌ شرارت در فیسبوک خبر داد و گفت: سایتی که اقدام به معرفی و انتشار عکس‌های مربوط به اراذل و اوباش می‌کرد توسط پلیس فتا شناسایی و هک شد و گرداننده این صفحه نیز ساعتی قبل توسط ماموران پلیس امنیت تهران دستگیر شد.

به گفته ساجدی‌نیا گرداننده این صفحه در محل دستگیری اعتراف کرده و در حال حاضر در حال انتقال به مقر پلیس امنیت است.

ساجدی نیا همچنین با بیان اینکه بیشتر افراد دستگیر شده از مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت بوده‌اند، گفت: در شش ماهه اول در حوزه نزاع، درگیری و شرارت شاهد کاهش خوبی بوده‌ایم.

وی همچنین از اجرای طرح جدید مبنی بر کنترل اراذل و اوباش سطح سه خبر داد و گفت: در دو ماهه اخیر طرحی مبنی بر کنترل اراذل و اوباش سطح سه صورت گرفت که در این طرح این افراد به پایگاه‌های پلیس دعوت شده و از آنان تعهد اخذ می‌شود که خوشبختانه این طرح موفقی بوده است.

ساجدی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اراذل و اوباش سطح یک در تهران کم شده‌ است گفت: این افراد تحرکی ندارند و بیشتر اراذل و اوباش سطح دو و سه هستند که در تهران شرارت ایجاد کرده و میانگین سنی آنان 18 تا 23 سال است که لازم است دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی فکری به حال اوقات این جوانان بکنند.

کد خبر 247222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز