همشهری آنلاین: رئیس اورژانس قم از مرگ یک دختر دانش‌آموز بر اثر واژگونی سرویس مدرسه خبرداد.

تصادف

 

به گزارش ایسنا، محمدجواد باقری در تشریح جزئیات خبر واژگونی یک سرویس مدرسه گفت: در ساعت 6:47 صبح امروز (شنبه) تماسی با مرکز اورژانس 115 مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو 206 در کمربندی امام علی (ع) قم بعد از بوستان هاشمی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه اولین آمبولانس بعداز پنج دقیقه از تماس اول در محل حادثه حاضر شد، گفت: با توجه به گزارش فرد تماس گیرنده مبنی بر تعداد و وخیم بودن وضعیت مجروحان بلافاصله سه دستگاه آمبولانس دیگر به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان این که بررسی‌های اولیه نشان داد که خودروی 206 بنا به دلایلی به گاردریل وسط خورده و در لبه ارتفاع زیرگذر متوقف شده است اما متاسفانه سرنشینان آن به پایین زیرگذر پرتاب شدند، گفت: متاسفانه دراین حادثه یک دختر حدودا 14 ساله به علت شدت جراحات جان خودرا از دست داد و 5 نفر از مصدومان دیگر این حادثه نیز به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

رئیس اورژانس 115 قم با بیان این که حال سه نفر از این مجروحان وخیم گزارش شده است،افزود: متاسفانه ظرفیت این پژو 206 بیش از حد نصاب بوده به گونه‌ای که شش نفر در آن نشسته بودند و بررسی اولیه نشان می‌دهد که ممکن است علت پرتاب شدن مسافران به بیرون از خودرو نبستن کمربند ایمنی باشد.

باقری با بیان این که این سرویس مدرسه متعلق به مدرسه فرزانگان بود، گفت: این افراد به نوعی تیزهوش محسوب می‌شدند که متاسفانه یکی از این افراد جان خود را از دست داد.

سرهنگ همایون اسفندی - رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور نیز در این خصوص با اشاره به این که این حادثه در کیلومتر 4 میدان 72 تن به شهر قائن در جاده قدیم قم - کاشان رخ داده است به ایسنا گفت: متاسفانه در این حادثه که به دلیل عدم توجه به جلو راننده سواری پژو 206 رخ داده است، خودرو مذکور پس از برخورد با گاردریل متوقف و در پی آن یک تن کشته می‌شود.

کد خبر 247064
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز