شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیدعباس سجادی با حکم معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران منصوب شد.

مکان فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین، در این حکم آمده است: «نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و توانایی جناب‌عالی و با توجه به پیشنهاد هیأت امنای بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، به موجب این حکم به عنوان "مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با توجه به موقعیت ممتاز فرهنگی و هنری مجموعه یاد شده و با تشریک مساعی با هیأت مدیره، اصحاب فرهنگ و هنر و همکاران، در جهت رشد و اعتلای فرهنگی نظام مقدس اسلامی موفق و موید باشید».


سیدعباس سجادی، شاعر، ترانه‌سرا، نویسنده و منتقد ادبی است. او اکنون مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و مدیرعاملی موسسه نغمه شهر و عضویت در شورای شعر سازمان صدا و سیما را در کارنامه خود دارد.

سجادی پیش از این عضو انجمن ادبی و هنری فرخی یزدی کرج، بنیان‌گذار و مدیر انجمن ترانه ‌سرایان ایران، مشاور معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سر داور بخش ترانه نخستین جشنواره شعر فجر بوده است.

او اکنون دبیر گروه موسیقی انجمن دوستی ایران و تاجیکستان، عضو هیأت مدیره انجمن دوستی ایران و چین، عضو شورای عالی شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه‌کننده، کارشناس و مجری برنامه‌های مختلف ادبی و هنری تلویزیون است.

کد خبر 247004
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز