همشهری آنلاین: سیزدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت بیعت تاریخی کارکنان آجا در ۱۹ بهمن ۵۷ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در سیزدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با محوریت بیعت تاریخی کارکنان آجا در 19 بهمن 57 با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد؛ ناگفته‌هایی از حضور کارکان نیروی هوایی از آغازین لحظات شکل گیری و پیروزی شکوهمند انقلاب اسامی بیان شد.

در این نشست هر کدام از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس به فراخور نیروی مربوطه به تبیین و تشریح حضور کارکنان آجا در دوران انقلاب پرداختند.

همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حرکتی شجاعانه در 19 بهمن 1357 با حضور در اقامتگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) با ایشان و آرمان‌های والای انقلاب بیعت کردند.

حجت الاسلام واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در این جلسه حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن1357 را از شکننده‌ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی دانست.

واحدی در ادامه با بیان اینکه باید به اتفاقات و حوادث دوران انقلاب به وی‍ژه نقش ارتش به عنوان تسریع کننده در روند پیروزی انقلاب بیشتر توجه و پرداخته شود، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تمام عیار بود و در این بین نقش حضرت امام (ره) در هدایت انقلاب به خصوص اعتماد ایشان به ارتش که برکات فراوانی برای انقلاب داشت بسیار مهم، حساس و مدبرانه بود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان حرکت شجاعانه همافران نیروی هوایی و حضور آنان در اقامتگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با حضرت امام را سندی از افتخارکارکنان ارتش در دوران انقلاب دانست و تصریح کرد: این حضور حماسی و بیعت، طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود.

کد خبر 246787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز