چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۳۹ گروه برای شرکت درهفتمین جشنواره شهر برفی کشور در منطقه چغاخور استان چهارمحال ‌و بختیاری نام‌نویسی کردند.

جشنواره برفی به چغاخور

به گزارش ایرنا، مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه از برگزاری هفتمین جشنواره شهر برفی کشور با عنوان "برف آورد سالانه شهر برفی" خبر داد و گفت: این جشنواره از هشتم تا دهم بهمن ماه در مجاورت مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب برگزار می‌شود.

مژگان ریاحی زمینه‌سازی برای طراحی و اجرای بین‌المللی برف آورد سالانه، ایجاد نگرش ویژه به جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری به عنوان مقصد گردشگری زمستانی کشور، افزایش جذب گردشگران زمستانی، میزبانی هنرمندان و شرکت‌کنندگان کشوری، افزایش رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و علاقمندان و معرفی سایر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و هنرهای سنتی و صنایع دستی استان را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

در مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ارسال مدارک، 13 گروه خارج از استان و 26 گروه از داخل استان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل گردشگری چهارمحال و بختیاری همچنین نگاه استانی و معرفی منطقه نمونه گردشگری چغاخور به عنوان یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استان، درخواست‌های مشارکت سرمایه‌گذارن منطقه چغاخور و برگزاری شش دوره گذشته این جشنواره در شهرستان کوهرنگ و معرفی گردشگری زمستانه در این شهرستان را از دلایل تغییر محل برگزاری این جشنواره از کوهرنگ به بروجن بیان کرد.

به گزارش ایرنا، تاکنون شش جشنواره ملی شهر برفی در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال بختیاری برگزار شده است.

چهارمحال و بختیاری از مقاصد مهم اکوتوریسم و ورزش‌های زمستانی کشور است.

کد خبر 246720
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز