همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه احکام جدیدی برای بدنه مدیریتی آموزش عالی صادر کردند.

به گزارش مهر، محمدحسین پورکاظمی طی حکمی از سوی دکتر سید امیرمحسن ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمت رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت منصوب شد. پورکاظمی پیش از این سال‌ها معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور بود.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت علوم، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز به تازگی طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب را به عنوان رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب دارای مدرک تحصیلی دکتری رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران و تحصیلات خارج فقه و اصول حوزه علمیه است و در گذشته مسئولیت‌های نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام، مسئول امور بین‌الملل و معاونت اداری و مالی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، دبیری شورایعالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور دبیرکل این مجمع و ریاست مرکز مطالعات بین‌المللی دینی دانشگاه تهران را بر عهده داشته است.

فرجی‌دانا طی حکم دیگری دکتر محمدعلی سبحان الهی را به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب کرد. دکتر سبحان الهی عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع دانشکده فنی دانشگاه خوارزمی است و از مسئولیت‌های وی در گذشته می‌توان به استانداری آذربایجان شرقی، معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت علوم‌،‌ تحقیقات و فناوری و معاونت پارلمانی و امور استان‌ها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اشاره کرد.

به گزارش مهر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه تغییرات مدیریتی در بدنه این وزارتخانه، مسئول سابق حراست دانشگاه تهران را به عنوان مسئول حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد. بر این اساس، سید حسین حجازی از ریاست مرکز حراست وزارت علوم برکنار و سلیمی جایگزین وی شد.

به گزارش فارس، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با صدور حکمی حسین غریبی مشاور وزیر علوم را جایگزین حسین بلندی در سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کرد.

به گزارش تسنیم، میرزاده در حکم دیگری محمد اسحاق‌مدنی را به سمت مشاور خود در امور اهل سنت منصوب کرد.

کد خبر 246521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز