محمدمهدی تندگویان، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید خود از روزنامه همشهری، خانواده‌ها را مهم‌ترین مخاطبان روزنامه همشهری دانست.

تندگویان با اشاره به اینکه جامعه شهروندی در ایران یک جامعه سیاست‌زده و به‌دنبال آرامش است، گفت: روزنامه همشهری با فاصله‌گرفتن از سیاست موفق‌شده در خانواده‌ها و جامعه ایرانی جا باز کند و حالا باید سعی کند با محتوای غنی‌تر این حضور در خانه و خانواده را پررنگ‌تر کند. این موضوع باید رسالت اصلی روزنامه همشهری قرار گیرد تا بتواند زیر مجموعه شهرداری تهران، خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

وی خدمت‌رسانی را هدف اصلی شهرداری و شورای شهر تهران دانست و با اشاره به تجربه شورای شهر اول افزود: در شورای شهر تلاش می‌کنیم فعالیت‌ها رنگ و بوی سیاسی به‌خود نگیرد. فعالیت‌های سیاسی در نخستین دوره شورا باعث شد تا مقام معظم رهبری نارضایتی خود را از آن اعلام کنند.

سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورا با اشاره به کج‌فهمی‌هایی که از تذکرات اعضای شورا به همشهری می‌شود، آنها را تلاشی برای مؤثرترکردن نفوذ همشهری در خانواده‌ها دانست و با دفاع از عملکرد سازمان آگهی‌های همشهری از این روزنامه خواست تا به‌عنوان یک مرجع قابل اعتماد اقتصادی برای مردم، وارد عمل شود و نبض بازار کالا و خدمات را به‌دست بگیرد.

تندگویان توسعه اجتماعی و فرهنگی در تهران را با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری قابل اجرا دانست و افزود: همانطور که رهبری فرمودند باید کار فرهنگی را به اهلش سپرد. به افراد متعهدی که می‌توانند کار را به‌عهده بگیرند. شهرداری زیرساخت‌های مناسبی در حوزه فرهنگی فراهم‌کرده که می‌تواند مورد استفاده اهل فن قرار گیرد و باعث توسعه اجتماعی و فرهنگی شهروندان شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت و همراهی دولت برای حل مشکلات تهران گفت: در دولت جدید این انگیزه وجود دارد و باید سعی کنیم مدیریت یکپارچه در تهران را محقق کنیم. شورا می‌تواند در این زمینه نقش مؤثری ایفا کند.

کد خبر 246351
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز