همشهری‌آنلاین: سی و چهارمین شماره توسعه مهندسی بازار تنها نشریه‌ی کاربردی بازاریابی ایران برای ماه‌های آذر و دی ماه ۱۳۹۲، سال هفتم منتشر شد.

toseyemohandesi-۳۴

4 گفت‌و‌گو، 2 میزگرد، 2 معرفی کتاب، مجموعه‌ای از اخبار بازارهای نوظهور، و کسب‌و‌کارهای تازه، بخشی از آثاری است که در این شماره‌ی توسعه مهندسی بازار چاپ شد.

میزگردهای این شماره که با حضور بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان برگزار شد عبارتند از:

  • میزگرد بازاریابی خدمات بانکی با حضور استادان ایرانی
  • میزگرد بازاریابی ورزشی با حضور استادان خارجی

و گفت‌و‌گوهای این شماره‌ عبارت است از:

  • گفت‌و‌گو با دکتر علی‌اکبر جعفری، استاد ایرانی بازاریابی در دانشگاه استراتکلاید
  • گفت‌و‌گو با نانسی‌لی، همکار فیلیپ‌کاتلر
  • گفت‌و‌گو با جف‌فالک، سردبیر نشریه‌ی جی‌سی‌آی
  • گفت‌و‌گو با مری‌بارا، اولین مدیرعامل زن در جنرال موتورز

در این شماره مطالبی مانند جشن‌های شرکتی بی‌فایده هستند، یک بازاریاب رئیس نیسان شد، کریسمس یا فیکمس؟، هتل‌هایی که ورود آقایان به آنها ممنوع است، مایکروسافت کاربران بی‌ادب را تنبیه می‌کند را می‌توانید بخوانید.

بازارهای نوظهور، کسب‌و‌کارهای تازه، میزگردی درباره بازاریابی خدمات بانکی در ایران؛ ‌راهکارها و توصیه‌ها، پوما و کفشی که با شما حرف می‌زند و بیلبوردهای هوشمند تبلیغاتی نیز از دیگر مطلب‌های این شماره‌ هستند.

شایسته‌ی عنوان است آثار متعدد و متنوع دیگری نظیر بازار خبر، بازاریابی با طعم مرغ سوخاری، بازاریابی را از انیشتین بیاموزید بخشی از مقالاتی است که در این شماره‌ی توسعه مهندسی بازار درج شده است.

فیلم آموزش بازاریابی این شماره از هاروارد، گفت‌و‌گو با جان‌بودرو، استاد منابع انسانی است که ضمیمه‌ی مجله‌ی توسعه مهندسی بازار برای اهدایی به مشترکان است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و خرید توسعه مهندسی بازار می‌توانند به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 66408251 (021) و 66408271 (021) تماس بگیرند.

کد خبر 244696
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز