پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهرام ناظری در گفت وگویی از کنسرت آینده خود که به نفع بیماران جذامی است خبر داد.

ناظری

به گزارش سایت موسیقی ما شهرام ناظری که قرار است اواخر دی ماه کنسرتی را برگزار کند به تشریح  چزئیات این کنسرت پرداخت. 

این خواننده با اعلام این خبر اظهار داشت: از چندی پیش که به فکر اجرای کنسرت‌های خیریه افتادم تا کنون تمام تلاش خود را برای این کار کرده‌ام. یک سری برنامه‌هایی را برگزار کرده‌ام و یک سری دیگر در دست انجام هستند.

 ناظری در ادامه افزود: هدف از برگزاری این قبیل کنسرت‌ها، دادن یک الگوی مناسب برای این منظور به دیگر هنرمندان و بخصوص هنرمندان جوان و حتی به مردم است. اینکه همه دست به دست هم بدهند تا کارهای خیرخواهانه شکل بگیرد و همه در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه کنسرت خیریه پیشین او در سنندج با استقبال خوبی مواجه شد، خاطر نشان کرد: از دیگر کنسرت‌هایی که در این راستا برگزار کردم، کنسرتی بود که به نفع کودکان روستای «شین آباد» برگزار شد. به دنبال برگزاری آن و حمایت مردم، تصمیم گرفتیم کنسرت‌های خیریه را افزایش و گسترش دهیم. به همین دلیل این بار کنسرتی را به نفع بیماران جذامی شهر مهاباد از توابع کردستان برگزار می‌کنیم. این کنسرت از روز ۲۴ دی ماه آغاز خواهد شد و به مدت دوشب ادامه خواهد داشت.

شهرام  ناظری تصریح کرد: قطعه‌ای را نیز مختص این عزیزان اجرا خواهم کرد. این قطعه «زمستان» با شعری از مهدی اخوان ثالث است. این قطعه را به این دلیل اجرا می‌کنم که احساس می‌کنم این بیماران زندگی بسیار سخت و سردی دارند. در واقع این قطعه بیانگر زمستان زندگی آنهاست.

خواننده «آتش در نیستان» در ادامه گفت: سعی دارم زندگی سرد این عزیزان مورد توجه قرار بگیرد و حداقل، مشکلات روزمره آن‌ها رفع شود. چرا که معمولا نسبت به بیماران جذامی، برخورد خوبی نمی‌شود و حتی بسیاری با اکراه با آن‌ها روبرو می‌شوند. فکر کردم شاید این کار من راهی باشد که به وسیله آن بتوانیم حواس‌ها را به سمتشان جلب کنیم که مردم به کمکشان بیایند و در حقیقت برگزاری این کنسرت انگیزه‌ای برای مردم و کمکشان به بیماران جذامی شود.

 ناظری تاکید کرد: درست است که این بیماران به لحاظ جسمی مشکل دارند اما این دلیل نمی‌شود که از نظر اقتصادی و مالی نیز تامین باشند. برگزاری این قبیل کنسرت‌ها می‌تواند به رفع مشکلات مالی و اقتصادی آن‌ها کمک قابل توجهی کند.

این خواننده در پاسخ به اینکه در این کنسرت بیماران جذامی نیز حضور دارند یا خیر گفت: خود بیماران حضور نخواهند داشت ولی نمایندگان آن‌ها در دفتر مهاباد و شعبه داران حضور دارند. ناگفته نماند که این عزیزان نیز دستشان برای برگزاری چنین مراسمی خیلی باز نیست چرا که یا کارمندان اجرایی هستند و یا دبیران و مدیران مدرسه‌ها و...

کنسرت شوالیه آواز ایران برای بیماران جذامی در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و بخشی از عواید آن به بیمارن جذامی شهر مهاباد اختصاص خواهد یافت.

شهرام ناظری اخیرا کنسرتی به نفع کودکان مدرسه شین‌آباد برگزار کرد و اواسط آبان ماه نیز با حضور در بنیاد خیریه کودکان اوتیسم به گپ و گفتی صمیمانه با کودکان و خانواده‌های اوتیسمی پرداخت.

شهرام ناظری با همراهی گروه «مولوی» در این کنسرت به اجرای قطعات کردی با نوازندگی گروه ارکستر مولوی به سرپرستی و خوانندگی خود برای علاقه‌مندان خواهد پرداخت.

قیمت بلیت‌های این کنسرت ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند با شماره ۸۴۲۰۰ تماس بگیرند. برای خرید اینترنتی بلیت کنسرت یاد شده نیز می‌توان به سایت www.84200.ir مراجعه کرد.

کد خبر 244415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز