همشهری آنلاین: رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از معاونانش با رئیس جمهور دیدار کردند.

ضرغامی

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ آنچه در جریان  این نشست افتاد، گفت:تاکنون فرصتی پیش نیامده بود که این طور از نزدیک یک جلسه‌ دوستانه با رئیس جمهور داشته باشیم و می‌توان گفت اولین جلسه در نوع خودش بود.

سهرابی تأکید کرد: جلسه تبیینی و اطلاع‌رسانی بود و بحث‌هایی در مورد رسانه نیز در آن مطرح شد. آقای رئیس جمهور نیز صحبت‌های بسیار خوبی در ارتباط با صداوسیما داشتند؛ در پایان نیز آقای رییس جمهور درخواست‌ها و پیشنهادهایی به صداوسیما داشتند که بیان کردند.

 

سهرابی ادامه داد: این جلسه که حدود دو ساعت و 30 دقیقه طول کشید برخی از معاونان، وضعیت و شرایط رسانه‌ای جهان را گزارش کردند. برخی از مسائل نظیر قطعی ماهواره‌ها و جنگ نرمی که در حوزه رسانه علیه ملت ما از طرف غربی‌ها شروع شده، کاملا بیان شد و همچنین آقای رئیس جمهور در جریان مشکلات صداوسیما و تنگناهای رسانه قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: بخش اعظم درخواست‌های رئیس جمهور از صداوسیما درباره خود رسانه، جایگاه آن و نوع تعاملی که رسانه دارد، بود.

سهرابی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اطلاعات بسیار خوبی دارند. در این نشست وضعیت پوشش شبکه‌های تلویزیونی در کشور برای ایشان بیشتر تشریح شد.

کد خبر 243982
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز