همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نظر توان رزمی به قدرتی دست یافتند که هیچ نیروی بیگانه و خارجی را توان کاری بدون هماهنگی ما در منطقه ندارد.

حبیب الله سیاری

امیر دریادار ˈحبیب الله سیاریˈ جمعه شب در یادواره 150 شهید مسجد حجتیه شهرری (محله شهادت) اظهار کرد: ما بعد از انقلاب در تمامی زمینه های علمی و مهندسی و توان رزمی و تجهیزاتی پیشرفت چشمگیری داشته ایم و آن تنها به برکت وجود ولایت مطلقه فقیه است.

وی تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و بایستی با تمام قدرت و توان از این کیان نظام اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن 9 دی گفت: دشمنان در محاسبات خود اشتباه کردند و با استفاده از غفلت برخی از خواص در سال 88 مملکت را به آشوب کشیدند ولی نمی دانستند که مردم با بصیرت و ولایتمدار تمام توطئه های آنان را خنثی و نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود:ما در ایران 76 میلیون نفر نیروی انسانی نظامی داریم و طبق فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی این کشور 20 میلیون بسیجی دارد.

امیر سیاری تصریح کرد: وضعیت کشور ما در قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و خون شهدا این کشور را بیمه کرده است.

وی تاکید کرد: حکومت اسلامی امتداد حکومت انبیا الهی و امامان معصوم است و در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان و اقتدار به پیروزی رسیدیم.

در آیین یادواره 150 شهید مسجد حجتیه شهرری (محله شهادت) از برخی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 243864
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز