همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد از انتصاب خود به عنوان معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما خبر داد.

میرتاج الدینی

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جمع خبرنگاران از انتصاب خود به عنوان معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما خبر داد و اظهار داشت: تلاش من به عنوان معاون پارلمانی صدا و سیما این خواهد بود که با تجربه‌ای که از گذشته داریم بتوانیم از ظرفیت‌های مجلس به خوبی استفاده کنیم و یکی از آنها نیز گسترش حضور نمایندگان مجلس در برنامه‌های مختلف صدا و سیما است.

وی با اشاره به پیگیری بحث بودجه سازمان صدا و سیما افزود: نیاز سازمان به بودجه دو برابر مبلغی است که هم اکنون در بودجه امسال برای این سازمان تعیین شده است و البته دوستان ما در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بر این مسئله آگاهند.

معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به بودجه این سازمان در سال 93 خاطرنشان کرد: بودجه هزینه‌ای سازمان صدا و سیما 872 میلیارد تومان تعیین شده که البته نسبت به افزایش بودجه سازمان‌هایی همچون میراث فرهنگی و گردشگری کم است.

وی افزود: بودجه عمرانی سازمان صدا و سیما در حدود 95 میلیارد تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته کاهش دارد و ما امیدواریم بتوانیم بحث‌های مورد نظر نمایندگان درباره بحث‌هایی همچون استقرار پخش دیجیتالی از فرستنده‌های سازمان صدا و سیما در شهرستان‌ها را اجرایی کنیم.

کد خبر 243416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز