یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه مس در پی محرومیت سنگین پرویز مظلومی گفت از سال آینده در رشته‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده و از فوتبال خواهند رفت

ایرانمنش مس کرمان

اکبر ایرانمنش در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به رأی کمیته انضباطی مبنی بر محروم کردن پرویز مظلومی گفت: خیلی جالب است که با داوری که با اشتباهاتش تیم ما را نابود کرد، هیچ برخوردی نمی‌شود و در مقابل سرمربی تیم ما را که به واسطه این اشتباهات آتش گرفت را محروم می‌کنند. آقایان می‌خواهند صنعت مس کرمان را از فوتبال محو کنند و بهتر است با این شرایط از این فوتبال خداحافظی کنیم.

وی با بیان اینکه چطور می‌شود که محرومیت قطعی دایی بخشیده می‌شود؟ ادامه می‌دهد: طبق قانون دایی در بازی با مس نمی‌توانست روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما دیدیم که اعلام کردند چون زمان ابلاغ رأی کمتر از 72 ساعت بوده دایی می‌تواند مقابل مس تیمش را هدایت کند و بعد هم که کمیته استیناف مهربانانه رای خود را عوض کرد. متاسفانه برخی تصمیمات برای برخی افراد متفاوت است.

ایرانمنش با بیان اینکه ما قطعا به این رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد، گفت: با این شرایط صنعت مس فصل آینده قطعا در فوتبال سرمایه‌گذاری نمی‌کند و باید در رشته‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنیم.

 کمیته انضباطی اعلام کرد: با بررسی گزارش‌های رسیده در مورد بازی تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس مورخ 22 آذر 92 از مسابقات لیگ برتر و با توجه به تخلفات اتفاق افتاده، در گزارش و فیلم بازی به وضوح مشخص است که پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان تخلفاتی را مرتکب شده است که به استناد ماده 11 آیین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در همه مسابقات و تا اطلاع ثانوی معلق و محروم می‌کند.

مظلومی باید جهت ادای توضیحات در جلسه‌ای که روز دوشنبه نهم دی ماه 92 در کمیته انضباطی تشکیل می‌شود حضور یابد.

در این بازی تماشاگران منتسب به دو تیم نیز تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه مس کرمان به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند که رای درباره باشگاه مس قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است اما رای باشگاه پرسپولیس قطعی است. تکرار تخلفات هواداران دو تیم نیز در مسابقات بعدی با کسر امتیاز تیم مربوطه روبرو خواهد شد.

کد خبر 243414
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز