سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ملی‌پوشان قایقرانی ایران به دلیل مشکلات مالی و نارضایت از وضعیت خوابگاه و غذا اعتصاب کردند و راهی شهرهایشان شدند.

قایقرانی

فرزین اسدی در گفت‌وگو با فارس، درباره اتفاقات رخ داده در فدراسیون قایقرانی، گفت: شرایط بدی در فدراسیون حاکم است، چهار ماه است حقوق نگرفته‌ایم، خوابگاه و غذا نیز مناسب نیست.

وی ادامه داد:‌ فشار و تمرینات اردوها زیاد شد اما ورزشکاران پولی نداشتند. به مسئولان گفتیم پول‌هایمان را بدهید اما امروز و فردا کردند و گفتند وزارتخانه باید بودجه بدهد اما وزارت ورزش هم گفته است تا زمانی که رئیس فدراسیون مشخص نشود پول و بودجه نمی‌دهند. شرایط سختی است ما هم به رئیس فدراسیون گفتیم تا زمانی که به این وضع رسیدگی نکنید در اردوها حاضر نمی‌شویم.

ملی‌پوش آبهای آرام با اشاره به اینکه با این شرایط نمی‌توان برای بازی‌های آسیایی 2014 آماده شد، عنوان کرد: سرپرست فدراسیون گفته تا پنجشنبه شرایط را درست می‌کند اما ما گفتیم هر وقت شرایط خوب شد برمی‌گردیم. اگر خانه خودمان تمرین می‌کردیم بهتر بود غذا هم برایمان آماده است حالا همه به شهرهایشان برگشته‌اند من هم در راه رفتن به خانه هستم. فکر می‌کنم جز ما ملی‌پوشان روئینگ هم اردو را ترک کردند.

کد خبر 242061
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز