همشهری آنلاین: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به پرونده پرداخت کارت‌های هدیه میلیونی تامین اجتماعی به برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس گفت: مرتضوی نام این افراد را در اختیار دارد اما از افشاء این نام‌ها خودداری کرده است.

قاضی زاده نماینده مشهد

به گزارش مهر، امیرحسین قاضی زاده در جمع دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد در مشهد با اشاره به ماجرای هدیه‌های میلیونی تامین اجتماعی به برخی از افراد از جمله چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده خودم هم در یکی از کمیسیون‌هایی تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی بودم اما در مسئله پرونده هدیه‌ها، آقای محجوب مسئولیت داشتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: بنده از محجوب پرسیدم کدام نمایندگان کارت هدیه دریافت کرده بودند که محجوب گفت ما به یک لیست با 37 کد دست یافته‌ایم اما وقتی به مرتضوی مراجعه کرده‌ایم و از وی پرسیده‌ایم نام این نماینده‌های که با کد مشخص شده‌اند چیست؟ او گفت در صورتی که قول بدهید نام‌ها را افشا نکنید آنها را به شما خواهم داد و ما هم چنین قولی ندادیم و مرتضوی هم از دادن نام نمایندگان مورد نظرمان خودداری کرد.

قاضی زاده با اشاره به فراخوانده شدن محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به دادگاه اظهار کرد: بردن احمدی نژاد به پای میز محاکمه مورد تایید من است و این از این نظر کار خوبی محسوب می‌شود که مدیران امروزی می‌فهمند که اگر غیرقانونی انجام دهند مورد محاکمه قرار خواهند گرفت و باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: البته اگر این تبدیل به یک رویه شد کار خوبی است و در صورتی که فقط برای احمدی نژاد باشد کار خلافی محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همه افراد حتی ولایت فقیه در برابر قانون یکسان هستند و این مسئله‌ای است که حتی مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند.

مجرمان جایی در دولت ندارند

قاضی زاده با اشاره به تغییر وتحولاتی که در وزارت علوم بوجود آمده بیان کرد: دوستان ما در فراکسیون اصولگرایان با آمدن یک چنین افرادی به وزارت علوم مخالف بودند و تلاش زیادی هم برای جلوگیری از ورود آنها انجام دادند که البته در یک جاهایی موفق شدند و در یک جاهایی هم تلاششان نتیجه ای نداد.

وی با بیان اینکه ما حق استفاده از مجرمان در دولت را نداریم، تاکید کرد: این افراد زورگیری سیاسی و اجتماعی انجام داده‌اند و در این زورگیری 27 نفر کشته شده‌اند و مسئله هم کاملا روشن است لذا ما نمی گوییم از سلایقی مخالف سلیقه اصولگرایان استفاده نکنید ما فقط تاکید داریم که نباید از مجرم استفاده کنید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه در مذاکرات هسته ای گفت: دوستان ما در وزارت امور خارجه می‌گویند در ان پی تی به حق غنی سازی ما اشاره شده است و ما دلیلی نمی‌دیدیم این مسئله را در متن توافق نامه هم بیاوریم ضمن اینکه آنها حق غنی سازی پنج درصد را به رسمیت شناخته‌اند و این یعنی اینکه حق غنی سازی ما را به رسمیت می شناسند.

قاضی زاده افزود: البته ما این استدلال ظریف را قبول داریم اما برخورد امریکایی‌ها با این مسئله نشان می‌دهد که انها اهل تقلب هستند و نمی‌توان به حرفشان اطمینان کرد.

وی با اشاره به گزارش 100 روزه رئیس جمهور بیان کرد: نباید انتظار داشته باشیم که در 100 روز معجزه‌ای اتفاق بیفتد بویژه در بخش اقتصاد که ما مشکلات 200، 300 ساله داریم و البته مسائلی مانند تورم هم از دولت قبل به این دولت رسیده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید برای رفع برخی از مشکلات کشور عجله داشت، گفت: یکی از مشکلات دوران احمدی نژاد هم همین مسئله بود که وی عجله داشت و دوست داشت همه کارها سریع به نتیجه برسد.

قاضی زاده بیان کرد: نفس این انتظار که در 100 روز بتوان کار خاصی انجام داد درست نبود اما برخی جهت گیریها در دولت انفاق افتاد که قابل نقد و برخی اتفاقات هم قابل دفاع است.

وی با اشاره به عملکرد جبهه پایداری در انتخابات ریاست جموری یازدهم گفت: جبهه پایداری ادعایی ندارد که معصوم و بدون خطا و اشتباه است اما ما از فرآیند تصمیم گیریمان در جریان انتخابات دفاع می‌کنیم.

کد خبر 241849
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز