همشهری آنلاین: احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی با تسلیت درگذشت کاظم معتمدنژاد، درگذشت او را طلوعی دیگر برای او توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانواده دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط‌ عمومی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

ز دُرج علم و عمل گوهر نفیسی رفت

روح بلند معلم اخلاق و اُسوه نجابت و فروتنی، دکتر کاظم معتمدنژاد، به پیشگاه حضرت دوست و جایگاه ابدی شتافت.

او راهی را رفت که حضورش چه به عنوان یک معلم موفق و چه به عنوان محققی برجسته و صاحب‌نام الهام‌بخش جویندگان دانش بود. او بنیانگذار بسیاری از عرصه‌های نوین دانش ارتباطات و صاحب آثار ارزشمندی بود که همچنان در مراکز آموزشی و پژوهشی مورد استناد و استفاده دانشجویان و پژوهندگان است. بی‌تردید فقدان این استاد بزرگ و اندیشمند ارزشمند برای خانواده محترمش و صدها دانشجویی که از خرمن دانشش خوشه‌چینی کرده‌اند غمی است گران و برای جامعه فرهنگ و ارتباطات کشور ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و فراموش نشدنی، اما این طلوعی دیگر است از برای او که در راه آموختن و گسترش عرصه‌های نوین علمی گام‌های بلندی برداشت و طریقی تابناک به یادگار گذاشت تا نامش بر تارک آسمان دانش و فرهنگ به نیکی زنده و جاوید بماند.

از خداوند منان برای روان پاک و بلند این استاد گران‌قدر جایگاهی رفیع و برای خانواده محترمش صبر و اجر و برای اهالی رسانه و روابط‌ عمومی شکیبایی و پایداری طلب می‌کنم.

روانش شاد، روحش قرین رحمت باد.

کد خبر 241382
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز