همشهری‌آنلاین: مراسم تشییع پیکر دکتر پدر علم ارتباطات ایران - کاظم معتمد‌نژاد - شنبه از مقابل دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود و در قطعه نام آوران آرام می‌گیرد.

در پی درگذشت پدر علم ارتباطات ایران (پروفسور کاظم معتمد‌نژاد) مراسم تشییع وی که از چهره‌های فاخر علمی و دانشگاهی کشور بوده‌اند با حضور همه دانش‌دوستان و علاقمندان ایشان به ویژه شاگردان، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای فردا شنبه 16 آذر ماه ساعت 9 صبح از مقابل دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

پروفسور کاظم‌معتمد‌نژاد که متولد 1313 و بنیانگذار علم ارتباطات و روزنامه‌نگاری ایران بود که در سال 1346 دانشگاه روزنامه‌نگاری ایران را تأسیس کرد.

وی نیم قرن از حیات پربار خود را وقف تولید علم و دانش در حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و حقوق مطبوعات کرد و در نهایت توانست دانش روزنامه‌نگاری را در کشور بومی‌سازی کند.

استاد معتمد‌نژاد در سن 79 سالگی دار فانی را وداع گفت.

همچنین فارس خبر داد: معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س) با تسلیت درگذشت پروفسور معتمدنژاد گفت: پیکر بنیانگذار علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری در ایران با دستور شورای اسلامی شهر تهران در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) در منزل ابدی‌اش آرام می‌گیرد.

کد خبر 241366
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز