سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درست ۲‌ماه دیگر یعنی ۱۲بهمن‌ماه در روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و شما می‌توانید از امروز تا ۶۰روز آینده آخرین خبرهای مربوط به جشنواره امسال را در همین ستون بخوانید.


نسخه فارسی پایگاه اطلاع‌رسانی یا همان سایت جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز رونمایی می‌شود و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند تازه‌ترین اخبار و اطلاعات دوره سی‌ودوم را در این سایت جدید پیگیری کنند. نشانی سایت جشنواره فیلم فجر همان نشانی آشنای fajrfestival.ir است با این تفاوت که اگر کسی عبارت fajrfestival را با هر پسوندی (شامل org، net، com و...) در رایانه یا تبلت و گوشی خود وارد کند، به طور خودکار به سایت اصلی هدایت می‌شود. آنها که در سال‌های گذشته با سایت جشنواره فیلم فجر سر و کار داشتند، امسال قطعا چهره‌ای تازه از این سایت پرمخاطب خواهند دید. ضمن اینکه همکاران روابط عمومی جشنواره در تلاش هستند محتوایی پروپیمان برای رسانه‌ها و مخاطبان عادی جشنواره تدارک ببینند. در آینده نزدیک نسخه انگلیسی هم به سایت جشنواره فیلم فجر افزوده می‌شود تا محتوای آن برای علاقه‌مندان آن سوی آب‌ها و مهمانان خارجی جشنواره قابل استفاده باشد.

در سال‌های گذشته علاقه‌مندان می‌توانستند با ثبت نام در سایت جشنواره فیلم فجر و دریافت نام‌کاربری و گذرواژه، مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره را زنده و مستقیم از تلویزیون اینترنتی تماشا کنند. امسال قرار است با افزایش پهنای باند اختصاصی سایت جشنواره فیلم فجر، تلویزیون اینترنتی برای استفاده عمومی راه‌اندازی شود و در واقع بدون نیاز به ثبت نام و دریافت نام کاربری، هر کسی در هر گوشه ایران و جهان مستقیم به رویدادهای جشنواره دسترسی داشته باشد. روابط عمومی جشنواره سی‌ودوم فیلم فجر امسال برای راحتی کار خبرنگاران و رسانه‌های حاضر در کاخ جشنواره امکاناتی درنظر گرفته است که ازجمله آنها می‌توان به اختصاص محلی ویژه برای کار خبری در برج میلاد اشاره کرد. در این مکان خبرنگاران و رسانه‌های خبری می‌توانند با دریافت نام کاربری و گذرواژه به اینترنت پرسرعت و نامحدود دسترسی داشته باشند و با استفاده از ابزارهای شخصی خود مثل رایانه قابل حمل یا همان لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های همراه کار خبری را به آسان‌ترین شکل ممکن انجام دهند. خبر آخر امروز هم ویژه فیلمسازانی است که قصد دارند در جشنواره امسال حضور داشته باشند؛ از آنجا که کار بازبینی آثار بخش‌های مختلف چند روزی است آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها توصیه می‌شود نسخه نهایی فیلم خود را در اولین فرصت ممکن به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند و کار را به روزهای آخر موکول نکنند. طبیعی است بازبینی فیلم‌ها در فرصت بیشتر و فضای کم‌فشارتر، هم به نفع هیأت انتخاب است هم به نفع فیلمسازان.سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12تا 22بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 241039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز