همشهری آنلاین: سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به برخی اخبار منتشر شده اعلام کرد که هیچ نیروی موثر و متعهدی از این سازمان اخراج نشده است.

سازمان انرژی اتمی

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: دستاوردهای تحسین‌برانگیز عرصه صنعت هسته‌ای حاصل زحمات و فداکاری‌های جمع کثیری از متخصصان و سربازان گمنام میهن عزیز در این صنعت در سال‌های متمادی بوده و هر یک خشتی بر خشت نهاده‌اند تا امروز جهان سر تعظیم در مقابل این ملت فرود آورد.

سازمان انرژی اتمی ایران در حال حاضر بیش از 14 هزار متخصص و کادر فنی دارد و هیچ نیروی موثر و متعهد خود را از فعالیت اخراج یا برکنار نکرده است. جابه‌جایی حداکثر یک یا دو نفر و جایگزین کردن آنان با افراد قوی‌تر و موثرتر براساس نظام شایسته‌سالاری نه تنها خللی بر روند رو به جلوی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث تقویت هرچه بیش‌تر این صنعت می‌شود.

با توجه به اقدامات روانی بیگانگان انتظار آن است که اصحاب محترم رسانه، جراید و خبرگزاری‌ها که عملکردشان در عرصه‌های حساس مختلف سیاسی کشور حاکی از دغدغه اعتلای میهن عزیز اسلامی بوده، بر مبنای اخلاق حرفه‌یی گام برداشته و از انتشار هرگونه اظهارنظر عجولانه و غیرکارشناسانه پرهیز کنند و پیش از انتشار این قبیل مطالب نسبت به ارزیابی و صحت و سقم اخبار هسته‌یی از طریق روابط عمومی این سازمان اقدام کنند.

کد خبر 240971
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز