همشهری آنلاین: هشتمین جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشست مشورتی هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عصر امروز در محل دفتر این جشنواره برگزار شد.

در این نشست که در آن سردبیران چهار نشریه از 20 نشریه‌ی دعوت شده حضور داشتند، پیرامون کیفیت هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات کودک و نوجوان تبادل نظر شد و تفکیک بخش‌های خبر، مصاحبه و گزارش، اولویت‌بخشی بیش‌تر به مقوله‌ی مطبوعاتی مطبوعات کودک و نوجوان و لزوم پرورش روزنامه‌نگاران متخصص در این بخش از جمله مباحثی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

جعفر ابراهیمی - دبیر این جشنواره - در این نشست با تاکید بر این‌که نشریات کودک و نوجوان به لحاظ کمی در سال‌های اخیر از رشد خوبی برخوردار بودند، گفت: در هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات علاوه بر بخش‌های سابق، بخش تازه‌ای با عنوان مطبوعات در مورد کودکان و نوجوانان تعبیه شده است که به بررسی نشریات پژوهشی و نقد در مورد ادبیات کودک و نوجوان می‌پردازد.

وی مسابقه‌ی روزنامه‌نگاری را از بخش‌های جنبی این جشنواره عنوان کرد که بناست به منظور ترغیب بیشتر مخاطبان کودک و نوجوان در هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات به مرحله‌ی اجرا درآید

کد خبر 24029

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز