همشهری آنلاین: اتحادیه بین المللی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پذیرای مقالات پژوهشی متخصصان روابط عمومی و ارتباطات است.

به گزارش پایگاه کاوشگران روابط عمومی؛مقالات مذکور یک روز پیش از آغاز هشتمین همایش جهانی روابط عمومی در یک نشست پژوهشی ارایه می شوند. تمرکز این نشست، بر نیاز امروز کنشگران ارتباطات برای آگاه بودن از تغییرات جامعه و نحوه تلقی مردم از ارتباطات و استفاده از آن است. امری که سازمان ها را وا می دارد تا تصمیم گیری‌ها، ارتباطات و اقدامات خود را بر اساس آگاهی و مسئولیت‌پذیری کامل بنا کنند.

بر اساس اطلاعیه اتحادیه بین المللی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی، متقاضیان تا پایان تا پایان ژانویه سال 2014 فرصت دارند تا چکیده مقالات خود را حداکثر در 1500 کلمه به زبان انگلیسی یا اسپانیایی به این اتحادیه ارسال کنند.شایان ذکر است هشتمین همایش جهانی روابط عمومی سال آینده میلادی در پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود.

موضوع این دوره از همایش جهانی روابط عمومی، «ارتباطات همراه با هوشیاری» اعلام شده است و برگزار کننده آن، انجمن مدیران ارتباطات اسپانیا موسوم به دیرکام است که این همایش را زیر نظر اتحادیه بین المللی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی در روز های 21 تا 23 سپتامبر سال 2014 میلادی در مرکز همایش های شهرداری مادرید برگزار می‌کند.

این همایش معتبر که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، محلی برای تبادل افکار و گفتگوهای تخصصی استادان، متخصصان، دانشجویان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی از سرتاسر جهان است.

گفتنی است نشست پیشین این همایش در سال 2012 در ملبورن استرالیا برگزار شده بود.

کد خبر 240224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز