همشهری آنلاین: مسئول برگزاری دیدار پرسپولیس - ستارگان میلان ضمن تشریح نحوه بازی و زمان برگزاری این بازی اعلام کرد ورود بانوان به ورزشگاه در این دیدار ممنوع شد و تنها خانم های خارجی می توانند به ورزشگاه بیایند.

زنان ورزشگاه

به گزارش مهر، غلامرضا بهروان در مورد نشست هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ستارگان میلان که در محل سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازی طبق مقررات بین‌المللی برگزار می‌شود و افراد اضافه را به زمین راه نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه نحوه تجلیل و مراسمی که قرار است در جریان این مسابقه برقرار شود پس از نشست فردا مسئولان و پرسپولیس مشخص خواهد شد ادامه داد: ابتدا قرار بود این بازی ساعت 17:30 برگزار شد که طبق مکاتبات صورت گرفته زمان آن به ساعت 15 منتقل شد زیرا بهتر است قبل از اینکه به شب شهادت امام سجاد(ع) برسیم مراسم برگزار شود.

مسئول برگزاری این بازی ادامه داد: انتخاب داوران بر عهده کمیته داوران است و هر کسی که آنها تشخیص دهند قضاوت بازی را بر عهده خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تبلیغات این بازی هم با تبلیغات سایر بازی‌ها متفاوت است، لباس داوری، توپ بازی، تجهیزات توپ جمع کن‌ها توسط باشگاه پرسپولیس یا اسپانسرش تامین خواهد شد.

بهروان با اشاره به اینکه 50 دقیقه پیش از بازی تیم‌ها می توانند برای گرم کردن به زمین بیایند تصریح کرد: بهتر است آن زمان تجلیل برگزار نشود زیرا حواس تماشاگران به بازیکنان است. البته پس از جلسه کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس با سازمان لیگ برنامه‌های این مراسم مشخص شده و اعلام خواهد شد که ما هم طبق آن عمل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: البته ما اجازه نمی‌دهیم تایم استراحت بین دو نیمه بیش از 15دقیقه باشد زیرا آن اتفاق تلخ که در جریان بازی تیم‌های 98 و 2014 رخ داد و بازی یک نیمه برگزار شد این تجربه را در اختیار ما قرار داده است. امیدواریم به تمامی این موارد اهمیت داده شود تا ما شرمنده کسی نشویم.

مسئول برگزاری بازی پرسپولیس و ستارگان میلان اضافه کرد: پرسپولیسی‌ها قرار است بعد از این بازی برنامه‌هایی را در برج میلاد داشته باشند و می‌توانند در آنجا عکس‌های یادگاری و مسایل دیگر را انجام دهند. ضمن اینکه باید تاکید کنم با ورود بانوان مخالفت شد و تنها خانم‌های خارجی می‌توانند برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند.

بهروان همچنین گفت: ما 23 صندلی برای نیمکت نشینان داریم و 11 بازیکن به زمین می‌روند به غیر از آن اجازه نمی‌دهیم فرد دیگری در محیط‌های مشخص شده حضور یابد و یک فرد اضافه هم وارد نخواهد شد.

کد خبر 240096
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز