همشهری آنلاین: امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

فرزاد اسماعیلی

متن پیام امیر اسماعیلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت هفته بسیج یادآور خاطره شهامت و شجاعت بزرگ مردانی است که اراده و اخلاص آنان با نگاه دور اندیشانه و فرمان تاریخی امام مجاهدان و شاهد شهیدان حضرت امام راحل (ره) در پنجم اذر ماه 1358 تبلور یافت. جوانانی که با اخلاص و صفایشان در میدان دفاع از ارزشهای الهی و انسانی همانند خورشید تابان درخشیدند و سراسر تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی راباایستادگی، شهادت طلبی و اطاعت از مولا و مقتدای خود زینب بخشیدند و هم اینک نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آماده ایثارگری و جانفشانی در راه دفاع از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی هستند.

بی تردید ملت غیور ایران اسلامی هیچ گاه رشادتها و مجاهدات های مخلصانه بسیجیانی را که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب " شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند" از قلب خود پاک نخواهند ساخت.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام بزرگداشت هفته بسیج ، توفیقات روز افزون بسیجیان سلحشور و با ایمان بویژه بسیجیان غیور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) را در عرصه های مختلف علمی و سازندگی از درگاه خداوند متعال خواهانم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا

سرتیب ستاد فرزاد اسماعیلی

کد خبر 240067
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز