یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کشور جهان با ارسال یک هزار و ۹۷۶ اثر در هفتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

نقاشی

به گزارش ایرنا، هند با 431 اثر، روسیه 264 اثر و مکزیک 214 اثر به ترتیب بیشترین آثار را به واحد نقاشی امور بین الملل کانون ارسال کرده اند.

در حالی که مهلت ارسال آثار به این مسابقه و نمایشگاه تا پایان آبان سال 92 تعیین شده بود، اما همچنان ارسال آثار از کشورهای مختلف و ایران ادامه دارد.

کره، سریلانکا، قبرس، مجارستان، مکزیک، آفریقای جنوبی، قزاقستان، سنگاپور، صربستان، اسلواکی، هند، رومانی، هنگ کنگ، اوکراین، روسیه، مصر، بلاروس، بلغارستان، استونی، بنگلادش، لیتوانی، امارات، ترکیه، لهستان، فیلیپین و تایلند کشورهایی هستند که تاکنون آثار نقاشی کودکان و نوجوانان را به ایران ارسال کرده اند.

این مسابقه را اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با دو موضوع "سفر" و "آزاد" برپا کرده تا کودکان را به خلق آثار هنری تشویق و قدرت تخیل و خلاقیت آنان را تقویت کند.

کودکان و نوجوانان در چهار گروه سنی سه تا شش سال، هفت تا 9 سال، 10 تا 12 و 13 تا 16 سال آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کرده اند.

کد خبر 239964
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز