همشهری آنلاین: مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز با حضور امیر سرتیپ دوم شاهرخ شهرام معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در محل ستاد این قرارگاه برگزار شد.

شهرام

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) امیر شهرام در این مراسم ضمن آرزوی قبولی عزاداری کارکنان در ایام ماه محرم گفت : در آذر ماه چند مناسبت ویژه داریم که اولین آن نامگذاری پنجم آذر ماه به عنوان روز بسیج مستعضفان است،این روز را خدمت ملت شریف ایران و بسیجیان عزیز تبریک عرض می کنیم به خصوص همکاران و همرزمان در پدافند هوایی چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری پدافندی ها بسیجیان ارتش هستند.

وی در ادامه با اشاره به هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی و تبریک به دریادلان نیروی دریایی اظهار داشت: نیروی دریای به تعبیر مقام معظم رهبری یک نیروی راهبردی است و عزیزان ما در این نیرو باانجام اقدامات راهبردی باعث اقتدار نظام اسلامی می شوند.

وی با اشاره به توافقات انجام شده توسط تیم مذاکره کننده هسته ای تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ما طی این چند ماه،کار طاقت فرسا ی را پیگیری کرد و به یاری خداوند حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شد،خطوط قرمز این مذاکرات توسط مقام معظم رهبری بیان شده بود و قطعا تیم مذاکره کننده ما از ان عبور نکردند.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در پایان افزود : نتیجه مذاکرات هسته ای هر چه که باشد در میزان آمادگی پدافند هوایی تاثیری ایجاد نخواهد کرد و ما باید همیشه در نهایت آمادگی به سر ببریم.

کد خبر 239941
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز