همشهری آنلاین: بازی دو تیم ملی ایرن و لبنان در پی وقوع انفجار درمقابل سفارت ایران در بیروت بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

تیم ملی و لبنان

به گزارش ایسنا، پس از جلسه‌ای که با حضور سازمان تامین و امنیت لبنان، مسئولان فدراسیون فوتبال لبنان، نماینده فدراسیون ایران و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگزار شد، AFC تصمیم گرفت تا بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بیروت برگزار شود.

این اقدام در پی انفجار شدید امروز (سه‌شنبه) در نزدیکی سفارت ایران در بیروت که نگرانی‌هایی را در کاروان ایران ایجاد کرده بود، صورت گرفت. این مسابقه ساعت 19 به وقت تهران آغاز می‌شود.

جزئیات بیشتر

دبیر کل فدراسیون فوتبال لبنان می‌گوید نتیجه‌ جلسه خود با ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را در اختیار تمامی سازمان‌های اطلاعاتی لبنان رسانده است.

جهاد الشحف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بیروت، اظهار کرد: پس از انفجار تروریستی صبح امروز (سه‌شنبه) در کنار سفارت ایران در لبنان مسئولان کاروان ایران از ما خواستند که مسابقه امشب را تحت شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار کنیم. بر همین اساس جلسه‌ای با ناظر کنفدراسیون آسیا داشتیم و او با توجه به خواسته ایران تصمیم گرفت که بازی امشب بدون حضور حتی یک تماشاگر برگزار شود.

خبرنگار ایسنا از بیروت، گزارش داده که نیروهای امنیتی لبنان قرار است در ساعت‌های آتی و پیش از شروع دیدار ایران برابر لبنان در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه کمیل شمعون مستقر شوند تا جلوی حضور تماشاگران در بازی گرفته شود.

قرار است تنها خبرنگاران مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کنند.

همچنین بر اساس اعلام خبرنگار ایسنا از بیروت، پس از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی ایران و لبنان بدون حضور تماشاگر و همچنین شهادت رایزن فرهنگی ایران در عملیات تروریستی فدراسیون فوتبال لبنان مصوبات جلسه امروز با نماینده AFC را به سفارت ایران ابلاغ کرد تا برنامه‌های سفارت برای بازی امشب لغو شود.

پس از پایان جلسه نماینده AFC با دبیر کل فدراسیون فوتبال لبنان، او در تماسی با تمامی سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی لبنان مصوبات جلسه را برای آنها تشریح کرد تا موارد مورد نظر AFC برای تامین امنیت اعضای تیم‌های ملی ایران و لبنان در زمان برگزاری بازی اجرا شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال لبنان همچنین با محکوم کردم اقدام تروریستی در بیروت به خبرنگار ایسنا، گفت: ما به شدت از این اقدام متاسفیم و شهادت رایزن فرهنگی ایران و تعداد دیگری از مردم را تسلیت می گوییم. بسیار متاسفیم که در این شرایط تیم ملی ایران باید در بیروت با لبنان بازی کند.

کد خبر 239327
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز