مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تشکیل کمیته تخصصی آرام سازی فضای شهری خبر داد و گفت: فضای شهری تهران آرام، مبلمان آن سبک سازی و زوائد بصری موجود در شهر حذف خواهند شد.

مبلمان شهری

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی عبدالهی با بیان این مطلب اظهار کرد:‌ بسته کاری مشخصی تهیه کرده و در حال بررسی به کمک مشاور هستیم تا بتوانیم مبلمان شهری تهران را سبک کرده همچنین زوائد بصری موجود را کاهش داده و برطرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد:‌ با سبک سازی مبلمان شهری همانند پل‌های عابر پیاده، خطر احتمالی ناشی از سقوط آنها در مواقعی همانند زلزله کاهش بسیاری خواهد یافت. همچنین تابلوهای اصناف، علائم رانندگی و.. نیز از جمله مواردی است که در طرح سبک سازی مبلمان شهری مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به حذف زوائد نیز گفت:‌ زوائد بصری بسیاری در سطح شهر وجود دارد که برطرف کردن آنها موجب آرامش بصری شهروندان شده و تاثیرات مطلوبی به همراه دارد.

معاون شهردار تهران افزود:‌ کمیته‌ای نیز متشکل از شرکت ساماندهی مشاغل، سازمان زیباسازی، حوزه شهرسازی و.. نیز بدین منظور تشکیل شده تا این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی کند تا کار به خوبی پیش رود.

عبدالهی همچنین خاطرنشان ساخت:‌ مطالعات و بررسی‌های این طرح مراحل پایانی را می‌گذراند و بعد از اتمام ، اطلاع رسانی‌های لازم انجام شده و کار آغاز خواهد شد.

کد خبر 238854
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز