همشهری آنلاین: زمان مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» تغییر کرد، اما این نمایشگاه از همان سوم آذرماه در باغ کتاب تهران دایر خواهد بود و برنامه بازدید مدرسه‌ها تغییری نکرده است.

ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان نوشت: این نمایشگاه طبق برنامه‌ای که پیش از این نیز اعلام شده بود، از روز یکشنبه سوم آذرماه از ساعت 8 صبح در باغ کتاب تهران آغاز به کار می‌کند، اما زمان مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه به روز دوشنبه چهارم آذرماه ساعت 14 موکول شده است.

در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان»، محمدباقر قالیباف؛ شهردار تهران، علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر علی‌اصغر فانی؛ وزیر آموزش و پرورش، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران حضور خواهند داشت.

با توجه به این‌که آغاز به کار نمایشگاه همان تاریخ سوم آذرماه ساعت 8 صبح است، مدرسه‌ها بر اساس برنامه اعلام‌شده بدون هیچ‌گونه تغییری می‌توانند به نمایشگاه مراجعه و از اعتبار خود برای تهیه کتاب‌های مناسب کتابخانه‌ها استفاده کنند.

بنا بر اعلام، یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با هدف تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه و توجه به معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب کتاب از میان کتاب‌های ارسالی برگزار می‌شود.

بر اساس آخرین آمار، بیش از 450 ناشر در یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با بیش از 20 هزار عنوان کتاب حضور دارند.

نمایشگاه «یاد یار مهربان» سوم تا نهم آذرماه از ساعت 8 تا 16 در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)،‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس‌آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

کد خبر 238708
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز