جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

گروه حوادث: دست و پایش را بستم و او را آتش زدم تا مجبورش کنم با من ازدواج کند. این، بخشی از اعترافات پسر جوانی است که در اقدامی جنون‌آمیز دست به ربودن و آتش زدن دختر موردعلاقه‌اش زد.

متهم

او پس از این اقدام جنون‌آمیز دستگیر شد و گرچه مدعی بود که دختر جوان دست به‌خودسوزی زده و وی در این کار نقشی نداشته است، اما سرانجام حقیقت را به زبان آورد.ماموران پلیس تهران 27مهرماه در جریان این حادثه قرار گرفتند؛ زمانی که مادر و خواهر این دختر به دادسرای جنایی تهران رفتند تا از خواستگار او شکایت کنند.

خواهر او به قاضی گفت: خواهرم خواستگار سمجی داشت اما به او جواب رد داده بود. همین جواب رد نیز باعث شد که خواستگار خواهرم او را ربوده و اقدام به آتش زدن وی کند. در حال حاضر خواهرم در بیمارستان بستری است و ما خواستار دستگیری عامل این حادثه هستیم. به دستور قاضی پرونده، تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند و در نخستین مرحله راهی بیمارستانی شدند که دختر جوان در آنجا بستری بود. این دختر 34ساله به کارآگاهان گفت:

روز حادثه برای خرید از خانه بیرون رفتم که جوانی که قبلا از من درخواست ازدواج کرده بود را دیدم. چون سنش خیلی کمتر از من بود، به او جواب منفی داده بودم او وقتی مقابلم ظاهر شد، با تهدید چاقو مجبورم کرد که سوار ماشینش شوم. بعد از آن هم مرا به خانه‌ای در شرق تهران برد.وی افزود: خواستگارم در خانه دست و پایم را بست و مرا آتش زد. در تمام مدتی که من در حال سوختن بودم مقابلم ایستاده بود و دیوانه‌وار می‌خندید. بعد از آن هم مرا به بیمارستان رساند و از آنجا متواری شد.

دستگیری

بعد از انجام تحقیقات از شاکی، مأموران دریافتند که متهم پرونده به نام سجاد به‌عنوان مشاور در بنگاهی در شرق تهران مشغول به‌کار است. بررسی‌ها نشان می‌داد که آشنایی این دختر و پسر زمانی آغاز شده بود که دختر جوان بعد از قبول شدن در دانشگاه برای اجاره یک سوئیت دانشجویی به بنگاه محل کار سجاد رفته بود. بعد از آن بود که او شماره‌اش را در اختیار سجاد قرار داده و به این ترتیب آشنایی آنها شروع شده بود تا جایی که پسر جوان تصمیم به ازدواج با او گرفت اما وی جواب رد داد.با این اطلاعات، کارآگاهان 28مهرماه متهم را دستگیر کردند.

وی در بازجویی‌ها، خود را بی‌گناه دانست و منکر آدم‌ربایی و آتش زدن دختر موردعلاقه‌اش شد. او می‌گفت که دختر جوان خودسوزی کرده است اما بعد از مرخص‌شدن شاکی از بیمارستان و قرار گرفتن وی در برابر متهم، مرد جوان به ناچار لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت:

این کار را برای ترساندن دختر مورد علاقه‌ام انجام دادم تا مجبور شود تنها با من ازدواج کند و به خواستگاری‌ام جواب مثبت بدهد. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: متهم بعد از اعتراف به جرم خود به دستور قاضی عموزاد، بازپرس شعبه سیزدهم دادسرای امور جنایی تهران و با قرار بازداشت موقت، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 238031
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز