چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

گروه شهری: سخنگوی شورای اسلامی‌شهر تهران گفت: اولویت شورای سوم، اجرای طرح جامع و طرح‌های تفصیلی مناطق مختلف شهر تهران است.

خسرو دانشجو در گفتگو با همشهری با اشاره به تصویب طرح جامع و طرح‌های تفصیلی مناطق مختلف شهر تهران در شورای دوم افزود: یکی از اصلی ترین برنامه‌ها و کارهایی که اعضای شورای سوم روی آن اتفاق نظر دارند، عملیاتی کردن اجرای طرح جامع و طرح‌های تفصیلی مناطق شهر تهران است و شورا با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه، این طرح‌ها با مشورت کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف شهری و مجامع دانشگاهی تهیه و تدوین شده است گفت: امیدواریم با اجرای طرح جامع شهر تهران، حاصل زحمات کسانی که طرح جامع را تهیه کرده اند، به صورت عملی در سطح شهر شاهد باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به اینکه شورای سوم روی این موضوع حساسیت و تاکید دارد، خاطرنشان کرد که طرح جامع شهر تهران در باره کلیه مسایل، موضوعات و مشکلات شهرتهران از جمله در حوزه‌های ترافیک و حمل‌ونقل شهری، مسایل اجتماعی، حوزه عمرانی و شهرسازی و سایر حوزه‌ها راهکارهای مناسبی را ارایه داده است که اجرای دقیق آنها می‌تواند به بهبود اداره امور و رفع بسیاری از مشکلات کمک کند.

دانشجو با بیان اینکه اولویت‌ها ی مربوط به اداره امور شهری در طرج جامع شهر تهران لحاظ شده است گفت: رویکرد این طرح نسبت به اولویت‌ها و موضوعات مختلف شهری به صورت جامع و فراگیر مطرح و برای رفع مشکلات مربوط به هر یک از حوزه‌ها، راهکارهای مناسب علمی‌و کارشناسی و تخصصی ارایه و پیشنهاد شده است.

دانشجو افزود: در حال حاضر در سطح شهر تهران با مشکلات فراوانی از جمله در حوزه‌های عمرانی و شهرسازی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، فرهنگی و اجتماعی، فضای سبز و محیط زیست روبه‌روییم که در طرح جامع برای هر یک از اینها راهکار یی پیش بینی و تدوین شده است و شورای شهر بر اجرای این راهکارها تاکید دارد.

کد خبر 23751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز