همشهری آنلاین: امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش همراه با جمعی از فرماندهان عالیرتبه این نیرو با تعدادی از جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده های معظم شهدای والامقام نهاجا دیدار کرد.

حسن شاه صفی

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این دیدارها امیر شاه صفی با اشاره به اینکه امنیت امروز را وامدار شهداء و ایثاگرانمان هستیم، گفت: سعادت و نیکبختی همه ما در گرو پیروی از راه شهیدان والامقام کشورمان است و امروز ما مدیون ایثارگرانی هستیم که سالها ایستادند و علیه دشمنان این مرز و بوم شجاعانه در میدان رزم جنگیدند.

وی افزود: باید تلاش کرد تجربیات ارزشمند ایثارگران دفاع مقدس به نسل جوان شاغل در یگانها منتقل شود و در این خصوص ما آمادگی کامل خودمان را اعلام می کنیم.

همچنین در یکی از این دیدارها جانباز محمود محمودی، که نزدیک به 10 سال در زندان های عراق به اسارت گرفته شده بود و مفقود الاثر تلقی می شد، با بیان خاطرات خود از آن دوران گفت: اسرای نیروی هوایی ارتش با وجود سال ها شکنجه و سختی تا پای جان به آرمان های انقلاب و امام (ره) وفادار باقی ماندند.

در ادامه، جانباز 70 درصد غلامرضا امینی با تاکید بر پیروزی ایران اسلامی بر کشورهای استکباری عنوان کرد: به برکت خون شهدا، امروز آمریکا در جنگ نرم نیز از ایران شکست خورده است.

کد خبر 237281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز