چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از آغاز قرارداد بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان این سازمان از ابتدای آذرماه سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال‌جاری با یک‌ماه تأخیر اجرایی می‌شود.

علی‌اصغر بیات با اشاره به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی دی تا پایان مهرماه سال‌جاری برقرار بود، اظهار کرد: قصد داشتیم از ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری قرارداد بیمه تکمیلی دانا را منعقد کنیم، اما این موضوع به ابتدای آذرماه سال‌جاری موکول شد و با یک‌ماه تأخیر اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای تحت‌پوشش قرار گرفتن افراد در بیمه تکمیلی‌ ماهانه به ازای هر فرد 21هزار و 700تومان از حقوق بیمه‌شده کسر می‌شود، گفت:

در مجموع فعلا قرار است یک میلیون و 500هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار گیرند، چرا که به‌علت افزایش قیمت نسبت به سال گذشته احساس کردیم برخی بازنشستگان نمی‌خواهند تحت پوشش باشند. بیات افزود: بنابراین میانگین بازنشستگان تحت‌پوشش در سال‌جاری پایین‌تر از سال گذشته و یک میلیون و 500هزار نفر درنظر گرفته شد تا هر بازنشسته‌ای که تمایل نداشت تحت‌پوشش بیمه تکمیلی دانا قرار گیرد، به کانون‌های مربوطه مراجعه کند و انصراف دهد.

به گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، در قرارداد بیمه تکمیلی دانا ذکر شده است که بیمه‌شده 3‌ماه فرصت دارد از تحت پوشش قرار گرفتن انصراف دهد و درصورت درخواست انصراف، مبلغ حق بیمه‌ای که از وی کسر شده به او پس داده می‌شود.

کد خبر 237023
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز