همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی، گفت: مجوز ارائه شده دانشگاه ایرانیان با دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان کاملاً متفاوت است و چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی یک بار دیگر برای این دانشگاه که از پیش مجوز داشته، مجوزی دیگر صادر کرده است.

ابوالفضل حسنی در گفتگو با مهر با بیان اینکه مجوز رسمی که دانشگاه احمدی نژاد امروز در پایگاه اطلاع رسانی منتشر کرده مربوط به دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان نیست، گفت: این دانشگاه با آن دانشگاهی که در سال 89 مجوز رسمی از شورای گسترش وزارت علوم دریافت کرد، کاملاً متفاوت است.

وی در توضیح این گفته خود، اظهار داشت: اسامی هیأت موسس دانشگاه ایرانیان با هیأت موسس کنونی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان فرق می کند در حالیکه دانشگاه فعلی حتی برای تغییر نام هم باید مجوز دریافت می کرد.

مدیر کل گسترش آموزش عالی در ادامه سوالی در این باره که اگر اسنادی در خصوص داشتن مجوز منتشر شده چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی یک بار دیگر برای این دانشگاه مجوز صادر کرده است، مطرح کرد.

حسنی افزود: اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای این دانشگاه مجوزی صادر کرده پس این دانشگاه آن دانشگاهی نیست که سال 89 از وزارت علوم مجوز گرفت.

وی با انتقاد از وضعیت ایجاد شده توسط احمدی نژاد در خصوص این دانشگاه، تصریح کرد: شاید هم دفتر گسترش وزارت علوم در جای دیگر شعبه زده و من از آن بی اطلاعم و مدام در حال صدور مجوز برای این دانشگاه است.

این مقام مسئول وزارت علوم، تاکید کرد: تصور مسئولان دانشگاه این است هر اقدامی که انجام می دهند، قانونی است در حالی که قانونی طی کردن یعنی طی کردن مراحل توسط دفتر گسترش وزارت علوم.

کد خبر 236991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز