همشهری آنلاین: خواننده گروه موسیقی "هم‌آوایان" با اشاره به برگزار نشدن کنسرت این گروه به سرپرستی حسین علیزاده در تبریز گفت: امیدواریم با مساعدت مسوولان ارشاد تبریز بتوانیم بعد از محرم و صفر کنسرت خود را برگزار کنیم.

موسیقی

محمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزار نشدن کنسرت تبریز گروه "هم‌آوایان" که بخش مهمی از آن به زبان آذری اجرا می‌شود، گفت: بسیار علاقه‌مند بودیم که طی روزهای دوم و سوم آبان ماه امسال کنسرت تبریز را برگزار کنیم اما به دلیل برخی از ناهماهنگی ها و خستگی گروه که ناشی از سفرهای پی در پی به شهرستان‌ها بود کنسرتی را در تبریز برگزار نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بعد از ماه‌های محرم و صفر مسوولان ارشاد تبریز در روند صدور مجوز کنسرت تعللی نکنند و کاری کنند که ما بتوانیم در شهر تبریز کنسرت خود را برگزار کنیم؛ برنامه‌ای که به طور حتم از کنسرت‌های مورد علاقه گروه با توجه به محتوای قطعات خواهد بود.

این خواننده با اشاره به فعالیت‌های دیگر خود در موسیقی گفت: هم‌اکنون با توجه به برگزار نشدن کنسرت تبریز مشغول میکس آلبوم جدید گروه "هم‌آوایان" به همراهی استاد علیزاده هستیم. البته پروژه‌های دیگری هم دارم که فعلا به دلیل خستگی زیادی که دارم و لازم است حنجره مقداری استراحت داشته باشد آنها را به تعویق انداخته ام.

معتمدی در پایان عنوان کرد: بسیار دوست داشتم که مانند ماه رمضان قطعه ای را نیز برای ماه محرم آماده کنم که البته هنوز منتفی نشده است اما اگر وقت لازم را داشته باشم قطعه ای را به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر آماده خواهم کرد و در اختیار علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهم گذشت البته امیدوارم امکانات لازم برای این اقدام به زودی فراهم شود.

کنسرت‌ "هم آوایان" به سرپرستی حسین علیزاده و خوانندگی محمد معتمدی و پوریا اخواص و صبا حسینی و راحله برزگری طی هفته های گذشته در تهران، شیراز، کرمانشاه، رشت و آمل کنسرتی را برگزار کرد.

کد خبر 236582
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز