همشهری آنلاین: ابراهیم‌زاده با ابراز امید‌واری نسبت‌ به تیم‌اش از خلاقیت خلعتبری، بازی خوب نیلسون و اشتباه داور در بازی با پرسپولیس سخن گفت.

منصور ابراهیم‌زاده

به گزارش فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: وقتی به جریان بازی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم نگاه می‌کنیم تیم ما هدف‌هایی را که داشت به خوبی دنبال کرد و بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. هر چقدر هم به آخر بازی رسیدیم شرایط ما بهتر شد.

وی ادامه داد: خلعتبری روی خلاقیت خود برای پرسپولیس گل زد و دروازه‌بان این تیم توپ‌های خوبی از بازیکنان ما گرفت در مجموع به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی راه‌آهن در خصوص داوری عنوان کرد: دقیقه 81 روی مهاجم ما خطایی صورت گرفت که می‌توانست پنالتی باشد در صحنه دیگر هم بازیکن پرسپولیس ضربه‌ای را به صورت بهنام برزای بازیکن ما زد که آن صحنه هم می‌توانست اخراج باشد.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: برای ما مهم این است که شرایط فوتبالی را در بچه‌هایمان مشاهده می‌کنیم، ما با اضافه کردن نفرات جدید در نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد همدلی و اتحاد در میان بازیکنان ما روشن است.

وی ادامه داد: اگر در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم بازیکنی را اضافه کنیم تنها برای تکمیل شدن تیم است.

سرمربی راه‌آهن در خصوص زمین بازی عنوان کرد: باید به این موضوع عادت کنیم البته در این مسابقه مجبور بودیم که در تختی به میدان برویم اما در بازی‌های آینده به اکباتان بازخواهیم گشت.

کد خبر 236557
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز