یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "تکرار" به نویسندگی جمشید خانیان، با دراماتورژی و کارگردانی هومن بنائی آبان ۹۲ به صحنه خواهد رفت.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، هومن بنائی در خصوص انتخاب نمایشنامه گفت: این اثر با نگاهی متفاوت به جنگ و صرف نظر کردن از موضوعات و بسترهای موضوعی کلیشه، رویدادی مستند و تثبیت شده‌ را برای روایت مضمونش انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داده است، حوادث و ماجراهای جنگ که ریشه در واقعیت دارند و تأثرات ذهنی و روحی در سبک و شیوه اکسپرسیونیستی، شکل‌ و فرم‌های مختلف و متفاوت در این اثر و همچنین فرم های مدرن‌ با رویکرد به ابزارها و مولفه‌های متفاوت، متنوع و جدید و ... باعث شد تا این اثر جمشید خانیان را انتخاب کرده و با دراماتورژی از متن اصلی نمایش، "تکرار" را برای اجرا آماده کنم.

این اثر با مرور خاطرات یک غواص در دایره کلمه‌ها و ثبت آن توسط یک ضبط صوت کوچک، شکل می‌گیرد و خالد تنها شخصیت این نمایشنامه سعی می‌کند با برون‌ریزی آنچه از کودکی خود در سینه دارد تا دوران جنگ، گره‌های ذهنی خود را یکی یکی باز کند، اما ... .

عقیل بهرامی تنها نقش آفرین این نمایش خواهد بود و از دیگرعوامل اجرایی این اثر، که در آبان ماه 92 به صحنه خواهد رفت، می‌توان از: دستیار کارگردان و طراح لباس: الناز قراربخش، طراح صحنه و ترکیب قطعات افکتیو: ثمین راد نیکنام، منشی صحنه: شهاب الدین خسروی، طراح نور: محسن رحیمی، آهنگساز: رسول کوچکی، عکاس: عادل معشوری، مشاور کارگردان: کهبد تاراج، طراح پوستر و بروشور: هومن بنائی و مدیر روابط عمومی: امیر قالیچی نام برد.

مکان و ساعت اجرا به زودی اعلام می‌گردد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09366362899 تماس بگیرند.

کد خبر 236420
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز