همشهری آنلاین: سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مدت سه روز از تاریخ ۹۲/۸/۶ در شهرستان بابلسر و به میزبانی گروه پدافند هوایی بابلسر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این باره گفت: با عنایت خداوند متعال مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در کلیه یکان‌های تابعه قرارگاه در خرداد ماه سال جاری و با حضور 1557 نفر از کارکنان پایور و 686 نفر از کارکنان وظیفه برگزار شد.

وی اظهار داشت: نفرات برگزیده دوره مقدماتی این مسابقات به مرحله منطقه ای راه یافتند و این مرحله در مرداد ماه سال 92 برگزار شد که از تعداد 875 نفر شرکت کننده در بخش کارکنان پایور و 120 نفر برگزیده بخش کارکنان وظیفه تعداد 89 نفر از کارکنان پایور و 26 نفر از کارکنان وظیفه به مرحله سراسری راه یافتند.

حجت الاسلام عدیده در پایان افزود: مرحله سراسری این مسابقات به مدت سه روز به میزبانی پدافند هوایی بابلسر و در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی شهید ستاری شهرستان بابلسر برگزار می شود و نفرات برتر این دوره به مسابقات قرآن سراسری ارتش که در اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

کد خبر 236334
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز