همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از برد مقابل فولاد تیم میهمان را مستحق شکست ندانست.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر فولاد در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی سخت توانستیم سه امتیاز را بگیریم. نتیجه را ما بردیم اما بازی را آنها. به آقای فرکی و مردم خوزستان تبریک می‌گویم که با تعدادی جوان بازی خوبی انجام می‌دهند. درست است که با اختلاف دو گل بردیم اما آنها هم می‌توانستند برنده باشند. آنها در گردش توپ از ما بهتر بودند و ما در دقایقی شانس آوردیم؛ چون سه توپ آنها به تیرک خورد.

وی افزود: امروز خدا را شکر می‌کنم که تونستیم سه امتیاز را بگیریم. ما برای نیم‌فصل باید یک سری از ایرادهایمان را برطرف کنیم وگرنه با این روند به مشکل برمی‌خوریم.

در ادامه خبرنگاری پرسید که چرا تیمش به حریفان اجازه‌ی بازی و اجازه‌ی موقعیت می‌دهد؟ قلعه‌نویی در پاسخ گفت: قبول دارم که در این بازی دفاعمان کمی عقب بازی می‌کرد. در چند روز بین بازی با نفت و این بازی، بارها گفته بودم که باید دفاع را از یک سوم میانی زمین شروع کنیم. باید برای این مساله فکری اساسی کنیم.

وی ادامه داد: البته ما چند مشکل داریم. اول این‌که بدن‌های بازیکانمان ضعیف است و خوب بدنسازی نکرده‌ایم. ما از ابتدای فصل تا کنون نشده که با همه‌ی بازیکنانمان به میدان برویم. ان‌شاءالله این مشکل را در نیم‌فصل برطرف می‌کنیم. ما در حال رایزنی هستیم که چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم.گاهی تیم ما دو تکه می‌شود که عقب و جلو بازی می‌کنند و این مساله ما را با مشکل مواجه می‌کند.

قلعه‌نویی پس از نشست در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند تیمش در خط حمله دچار مشکل است، گفت: ما در خط حمله مشکلی نداریم. مشکل ما در جای دیگری است که وقتی بازیکنان جدیدی جذب کردیم درباره‌ی آن صحبت می‌کنم.

وی درباره‌ی شعارهای هواداران تیمش علیه علی دایی که در بازی‌های اخیر استقلال دیده می‌شود نیز گفت: این کار اصلا خوب نیست. دایی وجهه بین‌المللی دارد و من شخصا او را دوست دارم. ما باید کمک کنیم که او رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

شعار هواداران علیه دایی حواس ما را هم پرت می‌کند؛ چون دائم باید به تماشاگران بگوییم که این کار را نکنند. شما در همین بازی امشب دیدید که توپی به تیر دروازه‌ی ما خورد و در همان حال ما داشتیم با تماشاگرانمان صحبت می‌کردیم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: من معتقدم کسی به هواداران پرسپولیس خط نداده که علیه من شعار دهند اما آنها یک سال و نیم است که در ورزشگاه‌ها علیه من شعار می‌دهند. با این وجود شعار دادن علیه دایی اصلا خوب نیست. او جزو اسطوره های ماست و اگر قرار باشد علیه چنین افرادی شعار بدهیم فوتبال‌مان را جمع کنیم بهتر است. علی دایی در هیروشیما و بازی مقابل بحرین بعد از ضربه سنگینی که به کلیه‌اش خورد 70 دقیقه بازی کرد. این کار ارزشمندی است و نباید با اینگونه شعارها ارزش‌ها را از بین ببریم. اصلا این کار غیر اخلاقی است. من فردا (شنبه) به همراه فتح‌الله‌زاده با لیدرها صحبت می‌کنم تا این ماجراها تمام شود.

در ادامه خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت که برد تیمش در بازی امشب این فرصت را به پرسپولیس داده که با پیروزی برابر راه آهن به صدر جدول برسد. او گفت: من فکر می‌کنم که ما هنوز سه بازی از سایر تیم‌ها عقب هستیم. پرسپولیس تیم خوبی است. معتقدم که رویانیان واقعا به پرسپولیس خدمت کرده و تیم خوبی ساخته است. اگر پرسپولیس به صدر جدول برسد لیاقتش را دارد؛ چون تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. هرچند فکر می‌کنم که با پیروزی در بازی‌های عقب‌مانده ما زودتر به صدر جدول می‌رسیم.

کد خبر 236251
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز