همشهری آنلاین: تیم فوتبال نفت تهران در نخستین دیدار روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی که بیش از یک نیمه را ۱۰ نفره بازی کرد در زمین گسترش فولاد تبریز برنده شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

نفت تهران

به گزارش مهر، روز دوم از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال جمعه 3 آبان با برگزاری دیدار تیمهای گسترش فولاد تبریز و نفت تهران آغاز شد. در این بازی که از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد تیم نفت تهران مقابل میزبان خود با حساب 2 بر یک برنده شد. گل تیم گسترش فولاد تبریز را مهرداد بایرامی در دقیقه 9 به ثمر رساند و مهرداد اولادی(41) و ابوالفضل قربانی(88) برای نفت گلزنی کردند.

در نیمه اول با وجود برتری نسبی میزبان، دو گل از خط دروازه‌ها گذشت که سهم هر دو تیم یک گل بود. ابتدا بایرامی در دقیقه 6 با یک چرخش زیبا و ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را باز کرد و مهرداد اولادی هم با تیزهوشی در دقیقه 41 کار را به تساوی کشاند. مهمترین حادثه دیگر نیمه نخست اخراج بهمن کامل مدافع تیم نفت در دقیقه 27 بود.

در نیمه دوم در حالی که نفت یک بازیکن کمتر داشت بازی نسبتا خوبی را ارایه کرد و با تغییراتی که گل‌محمدی در این تیم به وجود آورد گل دوم را در آخرین لحظات روی ضربه قربانی تازه وارد به ثمر رساند و به 3 امتیاز ارزشمند این بازی دست یافت.

گسترش فولاد با این باخت 16 باقی ماند و در رده دهم جدول رده‌بندی گرفت. نفت تهران هم 25 امتیازی شد و موقتا با سه پله صعود جایگزین سپاهان در مکان دوم جدول رده‌بندی شد.

کد خبر 236219
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز