همشهری آنلاین: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که این دیدارها در نهایت با پیروزی داماش برابر ذوب‌آهن، شکست سپاهان در اصفهان برابر ملوان و تساوی صبا و مس به پایان رسید.

فوتبال

در دیدار سپاهان و ملوان که در نیمه اول با گل‌های احسان حاج صفی (دقیقه 23) برای سپاهان و جلال رافخایی (دقیقه 33- پنالتی) برای ملوان با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود، در نیمه دوم سرد و کسل کننده دنبال شد و بیشتر زمان بازی توپ در میانه‌های میدان جریان داشت. در ادامه امیرحسین فشنگچی برای دومین بار توانست برای تیمش پنالتی بگیرد و دوباره جلال رافخاییدر دقیقه 72 برای تیمش گلزنی کرد. سپاهان پس از عقب افتادن از ملوان فشار زیادی روی دروازه تیم میهمان آورد اما این حملات فایده‌ای نداشت و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

leagueهمچنین دیدار داماش و ذوب‌آهن که در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود داماش به پایان رسیده بود در نیمه دوم پر گل‌تر و دیدنی‌تر دنبال شد. در نیمه اول مرتضی تبریزی (دقیقه 25) برای ذوب‌آهن گلزنی کرد و 2 گل داماش هم توسط مسعود حسن‌زاده (دقیقه 29) و محمد صلصالی (دقیقه 41- گل به خودی) به ثمر رسید. داماش نیمه دوم مسابقه را طوفانی‌تر آغاز کرد و موفق شد 3 بار دیگر توسط مصطفی حاجتی (دقیقه 57)، مسعود حسن‌زاده (دقیقه 65) و امین متوسل‌زاده (دقیقه 80) به گل برسد تا این دیدار با نتیجه 5 بر یک به سود داماش به پایان برسد.

دیدار 2 تیم صبای قم و مس کرمان هم که در نیمه اول بدون گل به پایان رسیده بود در نیمه دوم 3 گل داشت. ابتدا این مس بود که توسط لوسیانو ادینهو (دقیقه 50) به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد اما در ادامه تیم میزبان با 2 گل مهدی مومنی (دقیقه 69) و محسن بیات (دقیقه 80) توانست از مس پیش بیفتد. اواخر بازی کریم اسلامی (دقیقه 6+90) بازی را به تساوی کشاند.

در پایان بازی‌های امروز داماش با پیروزی برابر ذوب‌آهن 17 امتیازی شد و به رتبه ششم جدول رسید. صبای قم هم با یک امتیازی که کسب کرد تا رده دهم جدول بالا آمد و ملوان به رتبه دوازدهم رسید. مس نیز همچنان قعرنشین لیگ برتر است.‬

کد خبر 236172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز