چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ای است که شهرداری به آن احتیاج دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران  دکتر محمدباقر قالیباف امروز در جمع معاونان شهرداری در منطقه 18 ، گفت: شهرداری بیش از هر چیز به ایجاد اعتماد میان خود و مردم نیازمند است و این اعتماد سازی تنها بر پایه مشارکت مردم ، ساماندهی وضعیت سیستم اداری در درون شهرداری و خدمت بدون منت به شهروندان به وجود می آید.

شهردار تهران ، رسیدگی به کارکنان در درون شهرداری و اعتماد آنان به مدیریت شهری را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: رسیدگی به منابع انسانی بر مبنای زحمتی که می کشند موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در آنان می شود و باید به میزان حقی که دارند به آنها رسیدگی شود.

وی با اشاره به شهرداران مناطق ، افزود: شهردار یک منطقه باید امکانات موجود منطقه را در همان منطقه استفاده و در مقیاس محله و ناحیه فعالیت کند و کارهایی در مقیاس شهر را به عهده شهرداری تهران بگذارد که این کار موجب رضایت شهروندان از ارائه خدمات خواهد شد.

قالیباف در ادامه گفت: چنانچه مردم در هر محله ناظر خدمات شهرداری و رسیدگی به موقع به خواسته های شان باشند ، مشکلات شهرداری را باور می کنند و در حل آنها نیز مشارکت خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرداری ، بسیار ضروری است بیشتر از حال حاضر به مردم خدمت شود که این کار رضایت کارکنان ، شهروندان و در نهایت خشنودی خداوند را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 2361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز