همشهری آنلاین: آیین اختتامیه نمایشگاه نقش واره غدیر با تجلیل از چهار هنرمند فعال در موضوع غدیر، به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اول آبان ماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایلنا، در این مراسم که ساعت ۱۶ روز چهارشنبه اول آبان برگزار می‌شود، از حبیب صادقی، کاظم چلیپا و مرتضی اسدی از اساتید نقاشی و احمد پیله چی، استاد خوشنویسی به عنوان هنرمندان فعال در حوزه غدیر تجلیل خواهد شد.

نمایشگاه نقش واره غدیر با ارائه بیش از یک صد اثر خوشنویسی و نقاشی از اساتیدی چون آیدین آغداشلو، مهدی حسینی، کاظم چلیپا، مرحوم جواد حمیدی و حبیب الله صادقی در حوزه نقاشی و غلامحسین امیرخانی، نصرالله افجه‌ای، مهدی فلاح، امیر احمد فلسفی و علی شیرازی در حوزه خوشنویسی در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برپا شد.

در این نمایشگاه که با همکاری بنیاد بین المللی غدیر، روزعید قربان افتتاح شد، علاوه بر آثار هنرمندان معاصر در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی، بخشی از گنجینه موزه و همچنین بخشی از آثار بنیاد بین المللی غدیر هم به نمایش گذاشته شد.

آیین اختتامیه نمایشگاه «نقش واره غدیر» با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری در آستان عید سعید غدیر در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر (عج)، روبه روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار برگزار می‌شود.

کد خبر 235839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز