مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

گروه شهری: جمع‌آوری حدود ۱۲۳۰کاربرگ نظارتی از نواحی ۱۲۳گانه شهرداری تهران، نشان می‌دهد که طی اجرای طرح استقبال از مهر سال۱۳۹۲ حدود ۱۰نوع اقدام مرمتی در هریک از این نواحی انجام شده است.

مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در طرح استقبال از مهر سال1392 علاوه بر همسطح‌سازی‌ 332دریچه، 3866متر طول جدول بتنی بهسازی و اصلاح شده است. علاوه بر این در سطح پیاده‌روهای منتهی به مدارس 3477مترمربع از سطح این گذرگاه‌ها با استفاده از مصالح همسان مرمت شده است.

شهرام باقری با بیان اینکه در طرح استقبال از مهر امسال تمام نقاط آسیب‌دیده آسفالت در شعاع 75متری درب مدارس تحت اجرای عملیات لکه‌گیری قرار گرفت، یادآور شد: در این طرح 22380مترمربع از سطح معابر حمل‌ونقلی در سطح مناطق 22گانه شهر تهران لکه‌گیری شده و از این‌رو می‌توان از عدم‌نیاز این گذرگاه‌ها به هزینه‌های سنگین روکش کلی در آینده نزدیک مطمئن بود. وی یادآور شد: تعداد پیام‌های گلایه‌آمیز شهروندان در مورد وضعیت آسفالت، جداول و سنگدال‌ها کاهش معناداری نسبت به‌مدت مشابه در سال قبل داشته و این روند کاهشی به‌صورت ماهانه ادامه دارد.

تعداد پیام‌های مذکور طی شهریور‌ماه امسال نسبت به‌ماه قبل در مورد وضعیت آسفالت معابر نزدیک به 2درصد و در مورد روکش آسفالت بزرگراه‌ها نزدیک به 17درصد کاهش یافته است. این کاهش انتقادات در مورد خرابی جداول بتنی7.5درصد و در زمینه نیاز به مرمت سنگدال‌ها 22درصد بوده است.

کد خبر 235758
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز