همشهری‌آنلاین: غلامرضا کاظمی‌دینان از تشکیل دبیرخانه دائمی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی خبر داد.

کاظمی‌دینان

وی گفت: برای تداوم برگزاری کنفرانس حرفه‌ا‌گرایی در روابط‌عمومی از بعضی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان حوزه روابط‌عمومی نظرسنجی کردیم و همگی متفق‌القول بر لزوم برگزاری مستمر این کنفرانس تاکید کردند، بنابراین به اتفاق سایر اعضای شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفته شد دبیرخانه دائمی کنفرانس شکل بگیرد.

کاظمی‌دینان تصریح کرد: بحث حرفه‌ای شدن در روابط‌عمومی مختص یک یا دو حوزه نیست و اگر تاکنون محور سایر کنفرانس‌ها تأکید بر مقوله روابط‌عمومی و لزوم توجه به آن بوده است، در قالب این کنفرانس سعی می‌کنیم به حرفه‌ای عمل کردن در عرصة روابط‌عمومی بپردازیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی افزود: در اولین کنفرانس که 29 مهرماه برگزار خواهد شد، به دو محور رسانه و تبلیغات و نحوه برقراری ارتباط با فعالان این دو حوزه پرداخته می‌شود، اما باید در نظر داشت که محورهای حرفه‌ای‌گرایی متعددند و به همین دلیل لازم است با برگزاری مداوم این کنفرانس به سایر محورها نظیر پژوهش، برنامه‌ریزی، مخاطب‌شناسی، برگزاری نمایشگاه و ... نیز توجه جدی شود و حرفه‌ای شدن در این حوزه‌ها را نیز بیاموزیم.

کاظمی‌دینان با اعلام اینکه برگزاری اولین کنفرانس با اخذ مشاوره از صاحبنظران پایه‌گذاری شد و در همین راستا دو نشست هم‌اندیشی نیز برگزار شده است افزود: اعتقاد شورای سیاست‌گذاری بر اینست که این کنفرانس را صرفاً براساس پیشنهادات اخذ شده برگزار کند و بر همین مبنا دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش نقطه‌نظرات تمام کارشناسان و فعالان این حوزه است تا در برگزاری کنفرانس‌های آتی مدنظر قرار گیرند.

کد خبر 235270
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز