دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تا زمانی که فروشی صورت نگیرد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

گنجینه‌ی فروش

به گفته ناشر کتاب گنجینه‌ی فروش یک ابزار موفقیت است. این کتاب، منبعی است که می‌توانید در آن دیدگاهی درباره‌ی تمامی جنبه‌های فروش به دست آورید.

کتاب، درباره‌ی چند قانون اصلی فروش صحبت می‌کند و روشی مطمئن و شکست‌ناپذیر را برای دست‌یابی به هدف فروش و یا هدف حرفه‌ای شما ارائه می‌دهد.

گنجینه‌ی فروش به عنوان کتاب مطرح در صنعت، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دهه‌ی اخیر بوده، جفری گیتومر نویسنده‌ی کتاب هم یکی از نویسندگان نامدار جهان در زمینه‌ی فروش و خدمات مشتری است که بیش از یک میلیون جلد از کتاب‌هایش در سراسر دنیا به فروش رفته است.

پیشنهاد ما این است که فقط آن را نخوانید، از آن استفاده کنید، به عمل تبدیل کنید، با سبک و سیاق خود منطبق سازید و آن را دوست داشته باشید.

کتاب گنجینه‌ی فروش نوشته جفری گیتومر، ترجمه دکتر احمد روستا و محمود سبزی به قیمت 12500 تومان در قطع رقعی و در 336 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 235267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز