همشهری آنلاین: دومین لوح فشرده آموزش روزنامه نگاری از سوی دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها به صورت آنلاین منتشر شد و تمامی علاقه مندان می توانند ازاین امکان استفاده کنند .

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها  در این لوح فشرده  که در سایت دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها نیز قابل دسترسی است  علاوه بر سرفصل‌ها و عناوین درسی نخستین لوح که در سال 1383 منتشر شد، مطالب جدیدی چون؛روزنامه‌نگاری حرفه‌ای،خبرنویسی،اصول روزنامه‌نگاری، نخستین ویژه‌نامه آموزشی فصلنامه رسانه (1373)، دومین ویژه‌نامه آموزشی فصلنامه رسانه (1384)، رسانه‌ها و حوادث غیر مترقبه،قانون مطبوعات ایران،آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات،آشنایی با ماده 16 قانون مطبوعات آمده است.
روابط عمومی دفتر همچنین اعلام کرد: لوح یاد شده دارای بخشی به نام آزمون است که کاربر با اجرای آزمونهای چهارگزینه‌ای، می‌تواند آموخته‌های خود را محک بزند . بخش دیگری نیز با عنوان خودآزمایی حاوی سوالات تشریحی است که پاسخ آنها در هر یک از متون درسی آورده شده است .
دسترسی به منابع اینترنتی مرتبط با حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و خبرنگاری ( آدرس‌های اینترنتی)، ذخیره سازی و اجرای تنظیمات دلخواه قلمها، زمینه و ... برای مطالعه بهتر و جلوگیری از خستگی کاربر،امکان جستجو،مکان یادداشت برداری (یادداشت برداری از هر متن درسی، جدا از متون دیگر )،حرکت خودکار متن ( بی نیازی کاربر از حرکت دادن متن با موس یا صفحه کلید )،بزرگنمایی و چاپ مطالب از جمله امکاناتی است که دراین لوح فشرده قابل دسترسی است.

شایان ذکر است که در این لوح امکانات دیگری نیز وجود دارد که کاربر را در مطالعه بهتر متون و بهره‌برداری از این مجموعه یاری می‌کند.

کد خبر 23526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز